2016. május 1., vasárnap

Eltűnve


És ismét egy nagyobb kiesés...pedig nagyon nem akartam,bejegyzés nélkül lenni,de olyan beteg lettem,hogy az valami hihetetlen. Mind amellett nem akartam hiányozni az egyetemről szóval egyre szarabbul és szarabbul lettem,végül egy hét itthon maradás után úgy éreztem,hogy minden oké,de neem,mert ahogy visszatértem megcsináltam a hungarofittet ami után vissza estem. Szóval a harmadik adag antibiotikum kúrámat tengetem szépen lassan éés mindeközben kiderült,hogy  a régi fogorvosom rosszul tömte be a fogaimat és egy nagyon csúnyán alályukadt. Ééés így fogorvoshoz is járhatok.Tehát ismét minden faszán össze jött. 4 hét van a félév végéig és a tanulást is el kellene kezdeni... De ott a kellene :'D  Mindig az utolsó percre marad minden.Valahogy akkor jobban fog az agyam.

Mind amellett egy enyhe írói válságba kerültem. Valahogy úgy érzem,hogy pocsékul megy az egész és hagynom kellene,mégis már ennyi idő után  is tépem a hajam,hogy írni akarok... Mégis horribilisnek érzem azt,amit kiadok a kezeim közül ráadásul semmilyen cáfolatot nem kapok rá,így az érzést egyenlőre képtelen vagyok kiölni magamból,hiába próbálom újra és újra,hiszen már elég régóta írok...de még így...valami fáj... Ami belegondolva abszurd,mégis létező.A betegség miatt főleg lázasan...valami fenomenális ilyen gondolatokkal ellenni. Higgyétek el 

Mondjuk a Purple Giant and Sarcastic Snow White-ot éppen folytatom,mivel Wattpadon kaptam rá visszajelzéseket,hogy tetszik jó pár embernek és siessem folytassam és ez nagyon boldoggá tett ^-^ Aztán még egy film bemutató/kritika szerű dolog is készülőben van,amivel nehezen haladok,mivel a filmet plánról plánra nézem és próbálom kamatoztatni a filmelemzésen tanultakat. Nagyjából sikerül is,de még sok van hátra az 1,5 órás filmből :'D De haladási van.

Hiába minden kétségem,rossz kedvem,hiába szeretnék mindent feladni a vérmérsékletem és a szívem nem hagyja.Úgy érzem írnom kell,mennem kell,mégis abbahagynom és eltűnnöm,de néhány ember balszerencséjére  ez nem annyira erős mint a másik kettő. Szóval.... Újra haladni fogok szépen lassan. A magam tempójában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése