2016. május 25., szerda

Facebook,de most valahogy máshogy (Facebook for my blog,but now it's different)



Nos karakter építés szempontjából úgy döntöttem,hogy indítok egy facebook oldalt,ahová minden friss linkje azonnal ki fog kerülni stb stb.  De...ami ennél is fontosabb a 8000 oldalmegtekintés öröme végett döntöttem így :D  Komolyan annyira örültem,mikor megláttam,hogy  túl léptük :D Szóval imádlak titeket kicsi koalák és pandák <3  Egy fajta hálaként,csináltam meg ezt a kinézetet a blognak,ami szerintem picit jobban illik hozzám és csak remélni merem,hogy tetszik :D Nemsokára fog jönni egy új fejezet a Murasakibarás ficimhez is és egy blog ajánló.Ilyen még nem volt...szóval...remélem tetszeni fog majd. Próbálok ma és holnap igazán produktív lenni :D Lent megtaláljátok a linket. Nem vagyok egy like gyűjtő típus és a blogot is úgy vezetem 2011 óta,hogy alig van kommentem...Félre értés ne essék,nem bánom mert élvezem csinálni,de azért remélem azért itt látszani fog,hogy ki követi :D

Na és akkor most angolul mert Instagrammon rengeteg visszajelzést kaptam . 

Well,because of my characters I make a Facebook profile,where I can put every new things etc.
But most important...more than 8000 view...Oh my god thank you so much!! I was soo happy when I saw it. So I love you little koalas and pandas <3
I have a new look too.I hope you like it,because it fit to me more then the previous.Thank you so much for the supporting on instagram :) I'm really grateful :) I am writing a new chapter to my Murasakibara fanfic and I will write a blog proposer soon. I 'm trying to be active today and tomorrow :D 

Here is the link for my Facebook.Just drop me a like.It means me a lot~ I'm making this blog since 2011 and i don't really have comments...Don't misunderstanding it!I don't mind it! Because I love to do this blog :) But I hope I will get some feedback here :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése