2016. május 26., csütörtök

Blog ajánló, Mese


Az internet bugyraiban rengeteg tehetségre és ígéretes emberre lehet bukkanni. Sőt sok olyan van,akiket még nem fedeztek fel és nem kapnak elég figyelmet. De ez a sorozat ami most indul nem csak ezekről az emberekről fog szólni. Meg szeretném veletek ismertetni,azokat a bloggereket,írókat akiket naponta olvasok,vagy éppen figyelemmel követem őket. Elsőként Mesét választottam :D Egy kedves barátom és sok mindent lehetne róla mondani. De akkor...nézzük is hogy kiről beszélek :D

http://letezzvelunk.blogspot.hu/

       https://www.facebook.com/V%C3%A1mp%C3%ADrt%C3%A1nc-420114061365031/?fref=ts

Ez az az oldal,ahol ez a már jóformán veteránnak számító blogger dolgozik. Vagyis elsőnek erről szeretnék írni. Mese igazán jó író,vagyis rengeteg energiát öl már csak az írásba és az utómunkálatokba is. Retorikailag is rendben van minden szövege,sőt... 
Ami megragadott nála (Azon kívül,hogy szaktársamxD) az a Filis fanficce ami az Oda... címet viseli és a Piton és a lány. Hogy miért? Kezdjük talán az Odával,mindenféle spoiler nélkül természetesen. Eleve egy elég bonyolult világba mászott bele.Tolkien stílusa...nos hát láttátok már a Gyűrűk urát és a Hobbitot igaz? Nos azoknak is "Tolkien szaga volt'',de a könyvek...azok hihetetlenek mesélősek és valahogy egyediek. Már csak a ritmusát és stílusát is nehéz néha elkapni,ő pedig egy olyan szereplőt választott névszerint Filit ,akit maga az író sem bontott,ki azonban elég erős alapokat adott neki. Tehát belehelyezkedni a karakterbe...olyan mintha az agyát félig Tolkiennek félig pedig egy erős törpnek kellene átadnia. És neki ezek sikerültek. Tehát ez az amiért ezt a sorozatát követem,bár restellem,komment téren még nem aktiváltam magam. Szóval ha szeretted A hobbitot és törpöket és kíváncsi vagy Filire akkor mindenképp el kell olvasnod. Nagyon jól ki tud kapcsolni. Jelenleg a 13.résznél jár és szerintem megéri rászánni az időt.
És most jöjjön a Piton és a lány. Itt..nos ez számomra érzékeny téma,hiszen Piton karaktere mindig is a kedvenceim között volt. Nagyon bevonzott már gyerekként is és nagyon megsirattam amikor meghalt. Nos ez a történet még nem olyan kiforrott mármint nyelvezetileg vagy ilyesmi...Olyan mint a két szereplő kapcsolata.Ártatlan,tele érzelmekkel,ragaszkodással. Hamar megszerettem.Szerintem mindent elmond ha azt mondom egy nap se kellett ahhoz,hogy elolvassam.Perselus Piton egy olyan oldalát mutatja be amitől sejteni való volt,hogy ott van,de nem volt konkrét. Plusz egy olyan részét láthattam amit eltudtam képzelni....de még soha nem olvastam. Most komolyan ki nem szeretné látni Perselust apa szerepben? :D Ez volt az a története ami abszolút berántott.
És most a legnagyobb projektje jön amivel az Aranymosáson is indult a Félvérek harca.Ha jól rémlik a blogján is van róla részlet és az alap történet ami kijön nos...Hihetetlen :D Voltam olyan szerencsés,hogy az egész művet olvashattam és tényleg tetszett,sok mai tiniregényt felül múlt. Jelenleg átdolgozáson esik át...de én alig várom,hogy olvashassam.Mármint már az eredeti is olyan aspektusokat ragadott meg amire nem számítottam és ez nagyon nagy szó.Erről úgy érzem nem beszélhetek többet...Mármint aki kíváncsi rá szépen tessék kikeresni a fenti honlapon.
  Mese nem csak bloggeren aktív ám. Magyarország egyik legnagyobb Adam Lambert oldalának is ír cikkeket amik kiemelkedőek. Elég sok cikket tudhat már a háta mögött,szóval ebben is van tehetsége és ahogy látom itt el is ismerik azt,hogy jól csinálja amit. 
Ez az amit legutóbb olvastam tőle és már csak a kisfilm miatt is tessék megnézni. 

            Összegzésként egy nagyon kellemes stílusú még fejlődő írónőről van szó,aki ténylegesen fejlődik mivel ír és akar is. Sajnos nem kap annyi kommentet amennyit megérdemelne...de ezzel sok blogger így van.A blogja egyszerű,de nagyszerű szépen átlátható.Néha furcsának érezhetitek majd a stílusát vagy épp egyszerűnek,de ez csak a látszat vagy átvezetés. Szerintem mindenképp megéri már csak benézni is hozzá. 


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kedves szavakat!
    Jól esik, hogy én voltam az első, akiről írtál. :)
    Puszi Mese

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan :) ezek csak az őszinte gondolataim voltak.
      jajj na,megint zavarba hozol :D természetesen jött,hogy veled kezdjek~

      Törlés