2016. május 15., vasárnap

Purple Giant&Sarcastic Snow White part 5


-Mit szeretnél tőlem? –kérdeztem rá picit rekedten. Erre csak lesütötte  a tekintetét és a térdeit bámulta. Vagyis nagyon remélem mert azon kívüli tippem a lába közötti terület…Semmi reagálás.Balszerencséjére mivel feküdtem tökéletesen láttam,hogy még mindig pirul. Kinyújtottam egy kezem és gyengéden meghúztam egy lelógó lila tincsét – Murasakibara-kun?-Semmi.Picit erősebben megrántottam a kezeim közé került hajat,de még egy csúnya nézést se kaptam.
-Nemsokára kezdődik az óra. – nyögte ki végül.
-Nem terveztem most bemenni.
-De muszáj.Én is bemegyek akkor te is. – látszik rajta,hogy elkezdett vissza térni. Ez már egy kezdődő durcinak is elmenne.
-Beszélnem kell pár tanárral,szóval ez az egy tesi..már se ide se oda.
-Akkor veled megyek. – végre felnézett. Az arcán még fel lehetett fedezni a pírt,de a mimikája már a megszokott volt.
-Velem ellentétben veled a drága tanárnőnk találkozik jóformán napi szinten. Nem hiányzik,hogy felbosszantsd.- látszott rajta,hogy nem győztem meg.- Amúgy sincs tesiruhám. Így pedig kezdem beképzelni azt,hogy mindenki a fehérneműmet vizslatja.- Ismét bepirult mire elkezdtem kuncogni. Milyen ártatlan lélek… Ez is mutatja,hogy a múltja makulátlan. Maximum megrontani próbálták vagy túl nagy hisztit csapott,valami miatt és megszidták. De az egoizmusára ezek nem mentségek. Csupán okok. Soha nem gondolhatja azt az ember,hogy nincs nála erősebb vagy jobb. Mert mindig van. Lehet nem a közvetlen közelében de megtalálható és ha összekerülnek,akkor nagy pofán csapás lesz a gyengébbnek. Eleve..mivel emberek vagyunk…van gyenge oldalunk.Minimum egy ami törődésre vágyik. De Murasakibara Atshushi…annyiban bűnös talán,hogy még soha nem veszített élesben.Nem értem miért akarnák bántani…Jó mondjuk elismerem,hogy vannak olyan momentumai ahol legszívesebben felugranék és lerugdosnám onnan fentről,de….ez csak naponta párszor fordul elő. Komolyan! Ráadásul 20-nál többször sose! Hát mi ez ha nem csoda?

-De ez így nem fair.Nem akarom. –Oh ismét egy kiváló magas labda.Picit araszoltam a földön és elértem a lábaihoz. Felnyújtottam a kezem és gyengéden az arcára helyeztem.

-Murasakibara-kun…nem hallottad még,hogy nem akarásnak nyögés a vége? –kérdeztem rá kedves,majdnem búgó hanggal. És voálá. Csuklott egyet és bepirult.Behunyta a szemeit.
-Yukichin olyan gonosz vagy. – bődült fel majd hátra vetette magát és elterült ő is.

-Én? Nem is.Csak egyedi és felvilágosító. Ha gondolod felvilágosítalak több téren is.-kuncogtam fel.
-Eléég – már az egyik kezével is takarta az arcát,de a másikkal beleborzolt a hajamba,ami nem segített amúgy is kócos tincseimen.
-Oh tehát folytassam? – csak felnyögött.- És már nyögsz is.Pedig nem csináltam semmit…még.-szúrtam oda a végéhez.Próbálta eltakarni a száját is,de érzékeny hallásomnak köszönhetően hallottam én a kis nyöszörgést. Oh…hogy én mennyire imádom szívni más emberek vérét néha…de ahogy nézem az övét különös képpen élvezni fogom. Olyan érzékenyen reagál minden szexuálisabb dologra .Félreértés ne essék. Általában nem vagyok ilyen. Sőt…én vagyok az aki ezeket vissza fogja és balta arccal képes mindenre reagálni.De…néha a fáradtság kihozza belőlem a szurkálódást…vagy ezt. Mondjuk ez ilyen vegyes vágott. Sőt édesség hiány is. Na aaz ami igazán ki tudja belőlem hozni az állatot.Apropó..Én tudom ám,hogy neki mindig vannak tartalékjai…szóval…Ez több dologra ad esélyt egyszerre. Nagyon zavarba hozhatom,édességet is kaphatok úgy,hogy nem kell lemásznom és még szórakozhatok is.Feltornáztam magam és felé pislogtam. Még mindig hanyatt volt feküdve és nem figyelt…valószínűleg vagy beszundított vagy gondolkodik. A helyzet és a helyszín tökéletes. Hehehehe…Esküszöm nehéz vissza tartanom az ördögi kacajom.Felkeveredtem négykézlábra és pár mozdulattal ráültem a derekára majd nemes egyszerűséggel elnyúltam rajta.Pont az álla alatt volt az én fejem. Hoh..nőttem volna? Mindegy. Erre összerezzent.De én is. Uram isten…Ez az illat…Édes mégis férfias. Bódító.Vonzó. Legszívesebben megnyalnám a nyakát és letesztelném,hogy ízre is ilyen édes-e…Aztán beleharapnék. Hooppá hoppáá…Fékezd magad Shirayukineko…Nem vagy te könnyűvérű…Uram isten..Mibe kevertem magam?! De…a darabnak folytatódnia kell.Lenézett rám és erősen pislogott,mintha azzal eltüntethetne. Benézted… -Hé Murasakibara-san…Adj valamit a számba. –pislogtam fel rá kicsi mosollyal az arcomon,mire már látszólag is lefőtt és a teste is életre kelt. Ohó kispajtás…Nem is vagy te olyan kicsi. Elkezdte kapkodni a levegőt. Mekkora mázlim van,hogy nehezen pirulok el ilyen szituációkban.
-Yukichin.-a hangja egyszerre volt kétségbe esett és túlfűtött.Mély…és borzongató.Oh te szent nutellás rúd…Koncentrálj…Egyik kezem a számhoz tettem és lebiggyesztettem azt.
-Nem kaphatok? – eléggé szomorúra sikerült és ártatlanra. Ez az. Istencsászárnő vagyok. Mindenhol remegett. És a mindenholt a szó szoros értelmében kell érteni. Hát…Mi is nem vagyok? Ribanc? Nem hát. Ez úgy tűnik az vagyok? Úgy hát. Érdekel ez? Kúrvára nem. Édességet akarok és ezzel a férfival játszani. A megvalósítás pedig másra nem tartozik.Ökölbe szorította a kezeit és látszott rajta,hogy nagyon küzdenie kell magával.Végül is bármennyire is gyermeki a természete akkor is egy 16 éves. A hormonok már tombolnak. -Hm? - Még pislogtam párat,erre látszott a szemein,hogy feladja.Hirtelen ült fel és megragadott.Így még jobban éreztem őt és majdhogynem felnyikkantam.  De végül sikerült magamban tartanom. A hirtelen mozgástól a lábamba hirtelen belenyilallt a fájdalom. Az a hülye cserép.. Észrevehette mivel teljesen az ölébe jóformán a khm na jó.Faszomnak leszek szégyenlős. Jóformán a farkára ültetett és a vállamra rakta a fejét. Tudtam,hogy nem fog csinálni semmit…és gondolom így magát is lefékezte..máskülönben nem rak ilyen kényes helyre.
-Miért nem mentél a gyengélkedőre? – ha nem lett volna a hangjában az a fajta rekedtség akkor majdhogynem dorgálásnak hangzott volna.Hátranyúlt és megtapogatta a zoknit,ami már enyhén át volt ázva a vérszivárgástól.
-Nem szükséges.Kibírom otthonig. – Most én jöttem zavarba. Nem tudom,hogyan kezeljem az ilyeneket…Csupán a családom volt eddig kedves hozzám. Bár itt ez nem tartalmazza az anyámat és az apámat is csak félig. Már csak a pozitúra miatt se találkozhatott a tekintetünk és ez így volt jó.
-Erős vagy. –Egy ilyen egomán óriástól ez hatalmas bók…Talán meg is látszódott volna az arcomon az,hogy valamely részem örül neki…-És teljes mértékben hülye.
-Ezt a te szádból hallani…felér egy világvégével.- Megszorított és átölelt.Közben pedig csak morgott.
-Én akarlak legyőzni és szétzúzni…nem akarom,hogy más csinálja vagy okozza.- Felnéztem a szép tiszta égre.Istenem…Ekkora barmot…Megsimogattam a fejét fél kézzel.
-Engem maximum egy édességboltban zúzhat össze egy hatalmas,tömött polc,amin csak a kedvenceim vannak.- Erre az arcát a nyakamba fúrta és halkan kacagni kezdett. Soha nem hallottam még nevetni. Egyszerűen aranyos volt…Az a…gyermeki és ártatlan fajta féle kacaj amit az ember újra és újra hallgatna,kiváltana.
-Ez jó lenne.Majd megfogom. – Most mit a hol? Nem csinált semmit csak így maradt és el volt. Ennyi. De baszki…én komolyan kérdeztem,hogy van-e édessége mert menten belezeberedek az elvonásba.  Az én kicsi zacskóm meg lent ott a picsában…És túl kényelmes a helyzet ahhoz,hogy én most ebből kimozduljak. Csak sóhajtottam egy mélyet és elengedtem magam. Amennyire unatkoztam nap elején…úgy elfáradtam pár órával később…De valahogy ennek a meláknak a karjaiban ellazulok. Ami egyrészről jó..másrészről ha szerelmes leszek esküszöm megrugdosom magam.Kétszer.Egy hosszú kéz elengedett és elkezdett kotorászni,majd vissza tért egy doboz pokkival. Fél kézzel mesterien kinyitotta majd a lilaság elemelve fejét bekapott egyet és elkezdte nyámnyogni. Oké.Most kajak úgy jön le a jelenet,mintha egy hatalmasra nőtt óvodás ülne a kedvenc macijával és közben tömné a pofáját. Ösztönösen összeráncoltam a szemöldököm és eléggé rondán nézhettem rá,mert gebedje meg ha nem,de egy olyan sunyi,büszke,lenéző vigyort kaptam,hogy hihetetlen. Áh.Tehát ÍGY játszunk Murasakibara Atsushi! De egy valamit nem tudsz te égimeszelő. Édességben,sportban,alvás megzavarásában nem ismerek megbocsájtást. Picit eltávolodtam tőle majd felé hajoltam. Lassan haraptam bele a szájában lévő rudacskára mire ledermedt. Becsuktam a szemem és pár gyors harapással máris csak a szájában lévő rész maradt .
-Nem adtál,így vettem.Köszönöm. Finom volt. – mikor láttam a felhőket az arcát csak egy nagy puszit nyomtam a pofijára mire csendben lenézett.
-Nem játszol tisztességesen.Megint.-Morgolódott,mire kapott még egy puszit és nemes egyszerűséggel befogta a száját. Elégedetten néztem rá és hátra dőltem,magamat kezeimmel megtartva. Kihívóan néztem rá és vidáman ,de ő csak pirulva és egykedvű arccal,tüzes nézéssel viszonzott.
-Tisztességesen játszom.Azt használom amim van. – szólásra nyitotta a száját,mire orrba pöccintettem. –Ideje indulnunk. Neked még öltöznöd kell,nekem meg hosszú és unalmas beszélgetéseim lesznek.  – Meghúzta a száját és felkászálódott,de ez az isten barma elfelejthette azt,hogy az ölében tartózkodom,mert teljes mértékben figyelmen kívül hagyott. Vagyis azt hittem,amíg meg nem éreztem magam körül a karjait. Most nem a vállánál,van a hóna alatt utaztam. Elől fogott akár egy hercegnőt és céltudatosan állt fel. Felszedte a zacskót és a hasamra tette.
-Fogd meg. –Ennyit intézett hozzám,majd nemes egyszerűséggel leugrott a lépcsőház tetejéről. Se egy figyelmeztetés,se semmi csak zsupsz. Pislogtam párat majd szétnéztem. De azzal a tipikus mi a tököm nézéssel.
-Értem én,hogy te erős vagy meg nagy. De,hogy jelzés nélküli is…az új. –Ismét csak egy ráncolást kaptam és a nagy fiú szépen neki indult. Útközben felkapta az én táskámat is és szinte leügetett a lépcsőkön.És nem rakott le.Csak ment és ment és ment. –Oké merre megyünk? – kérdeztem rá kíváncsian
-El.
-Ha elmész Murasakibara-san azt privát helyen rendezzük… - erre csak bepirult és húzogatta a száját mintha nagyon a fejében lenne valami,de nem akarja kimondani. Na előbb utóbb úgy is ki fogod nyögni életem…hidd el.Hirtelen befékezett és megállt egy pillanatra és pont sikerült elkapnom,hogy a nővérkéhez vagy sulidokihoz vagy mi a fenéhez hozott. A kis fehér szoba üres volt,így pár hosszú lépéssel elérte az ágyat majd szépen,sőt hozzá képest finoman lehelyezett rá.
-Maradj itt.- Azzal neki indult a hátsó szoba ajtajához valószínűleg hívni az illetékest akit majd el kell küldenem.Kopogás minden nélkül nemes egyszerűséggel benézett.
-Hooy,valaki jöjjön ki.Most. – Oh de udvarias…
-Hai,hai. Máris megyek. –na neeee.Ez a hang…Mondjátok,hogy nem…Ezek a láptek…Jajj drága jó istenem…most az egyszer add,hogy ne legyen igazam! Esküszöm,ha nem Ő akkor még templomba is megyek,csak ne ő bukkanjon fel az ajtóban!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése