2016. október 9., vasárnap

Elkezdődött


Huh magamhoz képest már elég rég volt ilyen bejegyzés :"D de nagyon elfoglalt voltam az egyetemen.  Elkezdtem tanulni japánul és tele nyomtak referátumokkal. Ééés igen. Tényleg :D elkezdtem tanulni japánul. Emberek...a beszéddel nincs gond,de az írás és az a rengeteg hiragana...már belekavarodtam,pedig elviekben most kezdjük a katakanákat. A tanárnő nagyon aranyos,kedves és türelmes és valami hihetetlenül édes akcentusa van. Megvárja míg mindenki eljut ugyan arra a szintre és csak akkor haladunk tovább. De ez...egy más sztori amiről egy külön bejegyzésben fogok beszélni,jövő héten valamikor. valószínűleg..kedden japán után megírom. De csak hogy stílusos legyek. No de...hol is jártam...
Már javában benne vagyunk az iskola szezonnak...mármint...nekem csak 3 hete kezdődött,de vegyük úgy,hogy javában benne vagyunk,már csak azért is mert...így korrekt :'D 
A közép iskolások már egy jó ideje bent nyalókáznak és jó pár egyetemen is elkezdődött már az okítás. Beköltöztek a kolikba az emberek..albérletekbe. Ki hova. Én is beköltöztem... és bár ne tettem volna :'D  Eléggé ki van kedve az idegrendszerem... A krediteknél kibasztak velünk...A kötelező tantárgyakból csak 24 jött össze,ami édes kevés az ajánlott 30-hoz képest. Aztán eljött a szabadon választható felvétele...és az az istenverte Neptun nem engedett be. Tehát minden tervbe vett tárgy közül csak a japánt tudtam felvenni és mellé még talán 1 szabadon választhatót. Így lett 28 kreditem, plusz a tesi,ami könnyűnek tűnt,de aztán...phu... Nagyon ki tud készíteni. De vegyesben vagyunk külföldiekkel....és van egy ásziai srác kerek,feszes fenékkel. Khm vagyis nagyon kimerítő tud lenni mert gerinctorna,deep workel meg még valamivel vegyítve zenére. Csütörtök japán után lehangoló tud lenni. De utána megint kikapcsolódom az egyik kedvenc tanárommal. 
Na,de mint minden iskola kezdés előtt, nekem is járt egy bevásárlás,aminek egy része már önköltséges volt....Mit is vettem?



Devergo cipő és Retro mellény. Összesen 3500 ft volt a kettő. Nagyon jó leértékelést kaptam el Polgáron az Outlet centerben. A mellény nagyon puha meleg és mégis stílusos. Megláttam és megszerettem.


Fekete bőr cipő (Deichman)


Na igen...farmer mellény,koptatott,egy fekete és egy vörös szoknya és egy szívecskés XOXO-s ing,aminek elég jó anyaga van.



Hát kellett pár sulis cucc is. A tolltartó az ebayről van,mind a 300 ft-ot megérte. Kicsi mindenhova magammal tudom vinni. A tollakra kifejezetten büszke vagyok,nagyon aranyosak és olcsók is voltak. Post it nélkül pedig...nem lehet elkezdeni egy évet se. Nagyon nagy segítség tud lenni egy egy oldal jegyzetnél.


És ez a drága pedig Toto. Az új gép amiről most is írok. Egy Asus Transformer Book T100TA. Oldal pedig ott van Lámpi is. Na de vissza Totohoz. Eléggé meg vagyok vele elégedve. Kicsi,könnyű, ehhez képest az aksija pedig elég jó. Simán bírja a napot amíg suliban vagyok,tehát olyan 5-6 órát. A képernyő szép,tiszta,de néha az érintő képernyő zavaró tud lenni. Főleg felnyitásnál vagy ha kimegy a fejemből,hogy van olyan. A billentyűzet jól kialakított,jó rajta gépelni. A kezem könnyen hozzá szokott. A lezárása kellemes,viszont van benne pár furcsaság. Ami kellemetlenség és hiba számomra. Néha befagy és kell egy ctrl alt delete hogy simán tudjon működni. És túl is van árazva. De baszottul. Mondjuk én jól kifogtam mert 120-000-ról volt leértékelve 100-ra és süti húzással nyertem rá egy windowst és vírus irtót. A windows-ot újra meg kellene  venni rá,szóval az fuck that szituáció,de a vírus irtó nagyon jól szuperál. A töltési ideje is elég jó. Az Asus márkával teljes mértékben meg vagyok elégedve és már a telefonom és nagy gépem mellett a kicsike csatlakozott az AsusRey családhoz. Nos a többiekről :D
A telefon maga, egy Asus Zenfone 2 Laser. A maga kategóriájában szerintem egészen jó. Bővíthető,gyors,jó a kamerája. Eddig egy baj volt vele...betört a képernyőre,de mivel eszem volt kötöttem rá biztosítást,amivel ingyen helyre rakták újra telepítették. 
Ha regisztrálod a termékedet,az Asusnál is kapsz ingyen tárhelyet,ami nagyon praktikus tud ám lenni. A telefon nálam Neko/Cica néven fut és valahogy úgy érzem,hogy jól választottam. Bár van amikor kurvázom...de azt kiérdemli mert kilép vagy kevés rajta a tárhely mert minden szart lementek..xD
A nagyobbik gépem...nos már el is felejtettem milyen :'D csak annyi van  meg,hogy nagy,Asus és jelenleg egy teljes felújításon esik át . De nagyon kényelmes a billentyűzete és jó a webkamerája. És gyors és nagy és nem melegszik hamar. Jó a hűtése. Ajjj...Hiányzik Tora (Ez a nagy gép neve:"D)





Nos ezekkel pedig az első héten leptem meg magam :'D 
Egy Edgar Allan Poe könyvecske csupán 500ft-ért. Azt hiszem 3-4 novellával és Sherlock Holmes pár kalandja 2500-ftért. Ilyenkor szeretem a Librit...Kellemes meglepetéseket tud adni egy egy betévedt, elkeseredett emberkének~
Nos egyenlőre ennyibe ruháztam be...
Oh amúgy,oldalt megjelentek a csepp ikonok (amiket nagy küzdelem árán sikerült megoldanom!) különböző oldalakhoz. Ott a facebook,instagram,youtube,twitter és google plus link :D
Szóval...ne féljetek nyomni egy likeot a fb oldalra,vagy követést az egyebekre,igazán jól esne,mert néha igazán szélmalom harcnak tűnik ez az egész.


2 megjegyzés:

  1. Szélmalomharc!!! :) Ez tetszett. :D És olykor meg kell lepnünk magukat néhány, vagy nem is olyan néhány aprósággal. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az...főleg,hogy kevesen aktivizálják magukat...aztán a blogger meg néz,hogy most ilyen tehetségtelen vagyok...? mármint nálam így megy :"D
      igen :3 néha nem árt pár apróság...vagy egy kis kikapcsolódás :3

      Törlés