2016. október 4., kedd

Apró szösszenet egy könyvemből~





"Hallod ezt? Gondoltam megtörve. Ilyen ha egy szív kettétörik. Olyan mint egy néma sikoly, egy emberben lejátszódó haláltusa ahol a lelke a tét. Fáj...nagyon fáj...de tűrök. Hiszen az évek alatt is ezt tettem. Tűrtem hogy megaláznak, hogy átvernek,hogy kibeszélnek. Az én szívem már rég halott. Te tudtad volna csak meggyógyítani. De  én ezt elutasítottam. Nem lenne semmi értelme. Hiszen elvesztettem a hitem az emberekben. Nem látok már bennük semmi szépet és jót... ,,

3 megjegyzés:

  1. Ezt fájt olvasni, de tudom, hogy az volt vele a célod. Csak a szóköz hiányok zavartak. <3
    Puszi Mese

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát...azz egész tetőpontja,a könyv közepén.. :D alig várom,hogy majd átküldjem ha egyszer végleges lesz :D
      okés máris javítom neked :3

      Törlés