2016. október 15., szombat

Amikor azt hittem,hogy minden műkszik...de nem



Tudjátok vannak rossz időszakok...amikor egyszerűen semmi nem akar össze jönni...amikor minden terved kudarcba fullad és nem tudsz már gondolkodni. Szétszórt leszel,mindent elfelejtesz és sok mondatba beletörik a nyelved. Pluszba már az alvás se segít. Fáradsz...aztán mikor úgy érzed már nem lehet rosszabb...az élet bemutat. De lehet. 
Én ezeket élem át az utóbbi pár hónapban. Folyamatosan. Betegségek,összeomlás,rossz kedv,depresszív napok,alkotói válságok,rossz emberi tapasztalatok,emberi kapcsolatoktól való undor...
És hiába mondják,hogy minden rendben lesz,hogy kedves jó ember vagy,belül emészted magad tovább...Mert eluralkodik rajtad valami rossz. 
 És ennek az időszaknak a tetőpontja volt a nyelvvizsga..amin ugye részt vettem múlt hét pénteken és most hétfőn. 
Ez az élmény...hát...nem hiába nem volt bejegyzés a héten hiába ígértem :'D
Egyszerűen ilyen megalázottnak és hülyének még nem éreztem magam. Azóta nem merek angolul beszélni.
Eleve..már a magnónál valamiért kinéztek. Rendben felfogom. Nem járok oda,fura lány vagyok,könyvvel a kezében egyedül. De az Origótól...ilyet még nem pipáltam.Pedig 4-szer voltam már náluk vizsgázni és mindig minden rendben volt. Eleve a magnó közben volt egy srác aki végig dumált,baszott az egészre. De ez nem volt vészes. A szöveg érthető volt ...szerintem ott meg lesz a pont...de a szóbeli. Hát besírtam. Később szó szerint. Nem tudtam jót mondani. A nők történetéből az ment át,hogy én támogatom a háborúkat és azt akarom,hogy minél több legyen, az olvasásból az,hogy én nem tudok angolul olvasni csak szemet tornáztatok,a halál büntetésből az,hogy én mi a francnak nem támogatom a halál büntetést. Kikacagta a fickó azt,hogy írok :'D
Nehezen tudnak vizsgán megrendíteni...de itt sikerült. 
Meg...hogy lehet rosszul személyit oda adni? :'D
Mindegy.
2 napig csak úgy voltam....mint egy szobanövény. 
Aludtam,pityeregtem,néha bunkó voltam. 
Péntekig szedtem magam össze. Ma  már le tudtam ülni és valami produktívat csinálni..
Szóval,alkotásra írásra fel,az érzelmeket pedig valahogy fel kell dolgoznom...és beépítenem abba amit írok...
De ezt mindenképp meg kellett írnom,ki kellett írnom. Mert...fáj. Nem tudom,mikor leszek képes még egyszer angolul beszélni...és ott van két angol blog is,amit vezetnem kellene és...nem tudom...Félek...úgy érzem,balfasz vagyok hozzá, De az angol tanárom szerint elviekben tudok angolul és menni fog...Előbb utóbb...
Próbálok erős lenni...és túl lépni ezen az élményen...
Minden rossz időszak el fog múlni egyszer...Igaz?





2 megjegyzés:

  1. Igaz! Reméljük, ennél csak jobb lesz!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem...nem tudom meddig bírnám még ezt a tendenciát... :'D

      Törlés