2013. május 3., péntek

Come back~



Hát vissza tértem egy fél hónap kihagyás után.Az igazat megvallva nem is nagyon volt gépem meg írásbeli angol nyelv vizsgára készültem.Így össze játszottak a dolgok egy nagyobb kihagyásra.Maga a vizsga érdekes volt.A végén hát mit ne mondjak....megszólalt a Shinee új száma>.< nem győztem bocsánatot kérni.De a csaj lazán vette.Alap járaton szerencsém volt a vizsgáztatóval.Egy kedves kis csaj volt.Fiatalos meg minden.És hát...bevallom ha tehettem elővettem a kis sárga fecnim.De úgy jöttem ki hogy vagy nagyon jól sikerült vagy nagyon rosszul.Túl hamar végeztem szerintem.
Na de mi is történik velem mostanában?A válasz egyszerű.Sok minden.Nagyon hajlok már az iskola váltás felé.Eddig is felmerült néha néha....de most tényleg igazán megfontolom.Aztán hát ma jó hogy nem megundorodtam egy pár osztály társamtól.Az egyik hímnemű osztály társam...nevezzük Lacinak.(Bécsi útnál volt bőven említve)Na a jó fiú becsajozott.Nem szerelmes a barát nőjébe.Feldolgozza az ember.Nyitott kapcsolatért könyörög neki még ezt csak csak.De hogy rámászik egy másik csajra úgy hogy "Na ő tök szép" Aztán ott verte magát konkrétan.Nagyzolt meg olyan feltűnően nyomult meg rá volt cuppanva.Hát jó.Pad társamnak hogy hozza már vele össze.Ő meg mondta oké.Én ilyen:HE?! megsúgtam a csajnak hogy amúgy barát nővel rendelkezik.Foglalt.Válasz:Csak az foglalt akit éppen megraknak az ágyban. Na mondom gratula.Amit utána láttam.Inkább nem kommentelem.Gusztustalanok voltak...engem is hívtak hogy menjek cigizni.Én ilyen:"öcsém nem cigizek" nézéssel válaszoltam.Szépen fenn maradtam.Zenét hallgattam (B.A.P <3 ) Mondjuk alap járaton jó napom volt.Első két órám elmaradt harmadikon levizipisztolyoztak negyediken aludtam egy jót de az ötödiken angolon már dolgoztunk egy jót.Végül fizikán ismét semmit tevés.Aztán sor falat álltunk.Ott Laci megint parádézott(pff megfojtanám) Tuccimmal beszélgettem és haza jöttem.Itthon várt a drága laptopom és hát kaptam sört meg fagyit xD és megnyugodtam.
Trixivel is nagyon jól el vagyunk.És már ott járunk hogy 1hónapot leszünk kinn minimum Koreában és csak a pénz szabhat határt xD ÁHW de várom már....Ja amúgy nyáron festeni fogunk.És én a falamat kifogom pingálni és Japán&Korea dizájn.Na de ma folytatom egy Koreás bejegyzéssel.Aztán *dobpergésss* új történet~ Kim Jaejoong Shim Changmin és kekeke :D jó lesz az. Na de kapkodom magam...Ma még ezt a három bejegyzést meg akarom ejteni~
Szóval ezt rövid út...aztán még fogok ám jelentkezni vasárnap azt hiszem.Mármint naplóvalxD Na akkor sietek folytatni mindent.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése