2013. május 25., szombat

Há' mit tudom én










Türüm...hát mit is mondjak...olyan faszán megcsináltam a vidiket csak nem rakja felfelé az a cicarúgta youtube.Itt szenvedek vele napok óta.Beteg vagyok ezért volt időm és csináltam ugye egy vidit.Na jó ez kicsit túlzás.Leraktam és felvettem de oolyan retardált fejem lett rajta...Huh...
Kegyetlenség.Nem igaz hogy mindig keresztbe tesz az a rohadt technika.-.- 
Nekem meg nincs fényképem csak a vidi felvételek.Késssz emberek kééssz.
Amúgy kis izé...na.
És most próbálom azt fel tenni amit a telómmal csináltam és elvan fordulva.Na ha ezt meg felteszi....hát én én én kirohanok a világból.Amúgy írom minden történetem.Oszi kiránduláson -2fokban aludtam.Miindent felvettem.És most küzdök vele-.-
Amúgy 5 éves a Shinee.Tegnap Twitteren világ trenden egy ideig első helyen volt.Büszke voltam a Shawolokra :)
Hoogy ugrálok már a témák között.Mindegy.Ez egy ilyen bejegyzés lesz.Próbálok írni.Nagyon is.A Jaejoongos és Changminos ugye mindig kéz alatt van mert Trixi szereti és írom neki amikor csak tudom.Mondjuk most ide bloggerbe kezdtem el írni...és most nem találom.Pedig a fele minimum megvolt...Azt hiszem menni fog.Van ugye...a Taemines.Me and my angel.Nos az beleszövődött a fejembe.Sokat van az eszemben de mindig más kimenetelt rakok ide és így kitörlöm ami addig meg van mert nem vagyok elégedett.Mert azt ide azt oda ááh de mégsem szituáció.Aztán ugye Sensei és Sama kalandjai Macska egér játék.Ezt még Sensei-channal kezdtem el megalkotni.Vele építettem fel mindent.De...mostanában nem beszélek vele.Olyan mintha elveszítettem volna.Nélküle meg nem tudom mit fogok a történettel kezdeni.Szóval azon agyalok gondolkodom.Hiába imádom a karaktereimet mostanában sok borsot törnek az orrom alá...Plussz nem érzem magam méltónak hogy folytassam.Szóval...ezt még bőven át fogom gondolni.Áhw majd meg kell néznem meddig vagyok meg az mv bemutatással is.Áhw...dolog annyi meg annyi van.Meg fáj a buksim is és aludni akarok....de nem szabad.Meg úgy igazán jó kedvem sincs.Kinn jég eső van/volt.Nem tudom milyen nyarunk lesz így....De remélem hogy jó.Mert fogyni akarok meg járkálni vagy lehet az egészből az lesz hogy otthon fogok tanulni tanulni meg dorama meg mi egymás.Áhw....Nyarat akaroook TwT de neem előtte van egy föci és egy biosz vizsgám.Felhőtlenül tudok neki örülni komolyan.Imádom én mind kettőt...de a biosz tanár rühell.Lehet hogy lassan neki kéne ülnöm tanulni.Amúgy már neki kezdtem so~
Amúgy ma egy szülinapi buliba kéne mennem,de ugye én beteg vagy de mutter szerint menni kell.De közben meg már a billentyű pittyegése meg lenyomásának hangja is fáj.De neeem menjéél menjééél.A faszt megyek konkrétan.Bocsánat amúgy csak ezen fel idegesítettem  magam.Meg most is mit csinál?Porszívózik azzal a hihetetlen hangos valamivel mikor nekem fáj a fülem.Még a gép is le van halkítva.De térdig járunk a koszbaa peersze csak tegnap sepregettem.Na de mindegy.Írom már a kis történetet....
De áhw interpalson már megint ír a sok török meg a néger zaklató...
Why god?Why?T.T 
Nyáhw....amúgy már nem tudom mit szenvedek itt össze visszaxD
Írni fogom azt a valamit szóóó
Bye bye~





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése