2013. április 13., szombat

Szülinapok&Ajándékok&etc









Hát akkor...kezdjük.Múlt hét szombaton szülinapom volt.Aránylag nem igen kaptam normális ajándékot.Mindenki pénzt adott vagy rám hagyták az egészet.Én az ilyet nem szeretem.Lehet én vagyok idióta de szeretem ha egyedi ha látszik hogy azt vették figyelembe kinek szánják.Nem csak lekapják a polcról.A sablonos snassz dolgokról ne is beszéljünk...Végül is csak egy ilyen ajándékot kaptam így elviselhető.A két mamáméktól csak pénzt ami végül is mindig jól jön,csak..hogy mondjam jól esett volna a tudat hogy nem pénzt hanem időt kapok.Mármint amíg kiválasztják az ajándékot meg minden.De ez tényleg csak az én hülyeségem.A szüleim nem vettek cicát...Na mondom akkor indulunk vásárolni.Gazdagabb lettem egy farmer mellénnyel,egy sapkával és egy inggel.Hát rólam tudni kell hogy...adok a minőségre.Az ingeim általában pamutból vannak így meg lehet érteni miért nem szeretnek nekem inget vennixD Sosem jön ki olcsón.Egy nagyobb összeget hagytunk ott.Szerintem jövőre ismét bepróbálkozom hát ha tanultak az idei évből >.<
Na az ingről nincs képem mert mosásban van(imádom tök jó hozzá érni) de a  többi dologról rakok képet.Majd.Na hát akkor mi volt még?...A tortám hihetetlen volt.Csoki csoki és csoki.Túúl ssok csoki.A nap végén nem tudtam édességre nézni,vagy éppen kajára.Tuccimtól egy nagyon aranyos nyakláncot kaptam meg egy epres milkát.Mióta megkaptam mindig a nyakamban van a csokit meg napokig ettem~ Beátrix meg sok Minhos Shinees cuccal örvendeztetett meg.Estére átmentünk a pizzériába ahol ettünk ittunk tortáztunk.Tucci vágta a tortát...azt hittem rosszul leszek amikor megláttam a kést a kezében.Megszánt minket Stefi és felvágta helyettünk.Vicces volt.Aztán egy jó nagy adag krém az arcomban landolt.Mert "Boldog Szülinapoot'' én ilyen:What?! Kacagtam végül is rajta és csokit fújtam az orromból.Pár kép elejéig felvállalom igen gáz fejemet.Szóval bocsixD Van olyan kép ahol látszik hogy mennyire örülök hogy Tucci kezében van a kés.Amúgy neki is most volt a Szülinapja.Csütörtökön.Én saját készítésű tortával sütivel mindennel ajándékkal felfegyverkezve vonultam be.Szerintem jól sikerült a dolog.Ilyen amerikai palacsintát csináltam neki sooksok nutellával.Köré muffinból "Happy B'day" meg fényképek meg egy kis egyedi notesz.Örült neki szóval megérte rohangálni:)
Na képek: 






Most is van amúgy egy buli amire hívtak...de ad1:vendégek vannak mert most jöttek megköszönteni 
ad2:hangulatom se nagyon van.
De mégis elmentem.Ittam egy kicsit aztán hazajöttem.Tényleg jó volt a hangulat meg minden....de nem nekem való.Vagyis nem tudom.Egyszerűen ilyen filozofálós kedvemben vagyok így nem nagyon tudok a legtöbb emberrel mit kezdeni.
Hjajj....lehet tényleg fel kéne hagynom a gondolkodással...de egyszerűen jelen helyzetben...nem akarok emberek között lenni.Olyan...nem tudom.Nehéz hetem volt.Egy nap nem tudtam aludni.Azaz 48órát végig tébláboltam.Ugye hétköznap volt így morcin kinyúlva voltam suliban.A drága padtárs elkezdett nekem papolni hogy nekem semmi jogom fáradtnak lenni mert ő visz egy háztartást,elégíti ki a pasiját,mellette nincs ott az anyja.Én meg anyámmal,apámmal tesómmal élek kussolhatnék mert ezt meg fogják elégelni mindenki magamra fog hagyni.Na én ezen felhúztam magam éééss kikiabáltam magamból és a hajam fogtam hogy ne őt tépjem.Aztán ő kiment és mindenki megtapsolt.Na mondom "óóó eez dee érdekees.Királyság"Mindenki gratulált megkérdezték miért kiabáltam.Elmagyarázom.Mindenki gratulál és bíztat.Ez egy kicsit nyugtatott de még mindig bennem volt az üthetnék...És következett a drága német. Én mint naiv azt hittem a német óra el fog reppenni.Hát a nagy f*szt konkrétan.Feleltem.Idegtől remegve kimegyek eldarálom ami eszembe jut és kapok egy hármast.Na mondom ez most pont jó.Leülök lehiggadok.Aránylag.Jó utána el voltam.Sokat kellett tanulni a szokásosnál is többet a héten.De nem bánom.Javunkat szolgálja.Elvileg.Aztán jövőhéten egész végig valami Kőszívű ember fiai színműre fogunk gyúrni ami szerdán lesz Nyíregyen.Legalább lazulós hét.De...a tesik így is sakkban tartanak.Rühellem.Utálom.Legszívesebben be se mennék rá vagy aznap amikor olyan órám van.De mindenkivel van ez így.Néha.Sokszor.Az igazat megvallva nem vagyok formában na.Most Kim Jaejoongról olvasgatok híreket mert taperolni való és írni akarok róla.Meg egy kis érdekesség a mai napból.Nekünk ugye kertes házunk van.Hátul van egy fém kuka ilyen nagyon nagy ahol égetni szoktunk.Na előtte ugye a sok eső miatt nagy sár.Én papucsban mint valami hihetetlen hero megyek.Az odefele út még nem is volt gond.Vissza felé...annál inkább.Beragadt a papucs.Én leállok.Húzogatom,rángatom hogy kiszabaduljak.De ebből az lett hogy kiszaladtam a papucsból és ott álltam a sárban pink puha zokniban.Ennyi kellett.Elkezdtem röhögni.Vissza lépek a papucsba próbálkozom ismételten.Ebből hasonló lesz csak majdnem elestem mellé.Aztán már mindegy kijelentéssel kiléptem a papucsból és kiszedtem a földből maajd besétáltam zoknibanxDAnya meglátta...majdnem szívrohamot kapott.Én meg mint valami jókislány elrendeztem mindent kaját csináltam takarítottam aztán lefeküdtem.Keltem vendégeltem meg hasonlók.Na de ennyi voltam mára.Holnap folytatom a dolgokat mert nem kell tanulni(hálelluja)
XOXO


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése