2013. május 5., vasárnap

Dream Story

Ez egy rövidke rész lesz....de remélem tetszeni fog ^^


(JJ szemszöge)
Szerintem életem legjobb koncertjét tudtam magam után.Ráadásul az első sorban állt a két új barátunk.Így néha néha..sokszor rá tudtam nézni és ráadásul végig engem figyelt.És ez..jól esett.Miután végleg lejöttünk a színpadról kicsit feszült voltam.Miért nincsenek itt..legyen már itt..Hol van a Nagy ember?Nem igaz...a biztonságiaknak nem mindig velünk kéne lenni?
-Joooohn hool vaagy?!-ordítottunk fel egyszerre Changminnal.
-Jövök már jövök.-dübörgött előrébb egy szendviccsel.-Miben segíthetek főnök?
-Az első sorban volt két európai csaj hozd ide őket FINOMAN.
-Oké.-azzal elcammogott mint Micimackó a málnásba.
-JJ merem remélni hogy te a másik csajra pályázol.-nézett rám Min sokatmondóan.
-Én Reyt bírom.Nálad maradhat Maya.-rántottam meg a vállam.De az igazat megvallva tényleg kedvelem a kis csajt.Meg az ő boldogságának útjába sem állnék.Nem kéne itt leszólnia.Áhw de Changmin az mindig is ilyen volt.Az első látásnál eldöntötte hogy neki ki kell és megszerezte.Én...csak lehet szeretnék vele valamit.Minden esetre elhívom egy vacsorára.Meglátjuk mi lesz alatta.Aztán eldől.De hol van már John?!
Áhw..csak emlegetni kell.Mögötte pedig két megszeppent lány.Teljesen megvoltak zavarodva és szeppenve.A hatalmas fickó mellett tényleg kis tündéreknek néztek ki.Vajon a kék szemű tündér be tudná ragyogni az életem?Vajon ő is elküldene?Kihasználna?Újra vissza dobna a depresszióba mint a többi nő?Vagy elhagyna mint Yunho?Ahhoz hogy ezeket megválaszoljam..meg kell ismerjem.Changmin már Mayán lógott.Szó szerint.Rey pedig a többiekkel együtt nézte őket olyan fejjel hogy röhögnöm kell rajta.Ahogy elkezdtem kacagni rögtön éreztem magamon a tekintetét.
-Bocsánat igazán de ezek a fejek hát hát bocsánat.-nem tudtam befejezni mert hát fuldokoltam a nevetéstől.Yochun oda jött és szinte a vállára kapott amin még jobban nevettem.Már alig kaptam levegőt amikor meghallottam egy elég érdekes nevetést.Olyan..olyan bájos és őszinte.Döbbenten néztem le a kacagó csábítómra.
-Yochuun tegyéél le-ütögettem meg kacagva a hátát.
-Jól van jól van.-röhögött majd szinte ledobott.Én pedig nagyon szépen érkeztem a női szemek által igen kedvelt hátsómra.A nevetéstől könnyes szemű Rey legugolt elém és nézett.
-Jól khm Jól vagy Oppa?-próbált komolyságot erőltetni magára.De nem nagyon ment neki.Várjunk csak.Oppa?Tényleg Oppának nevezett?
-Oppa?-szökött feljebb a szemöldököm
-Óh..bocsánat...-tényleg szégyellte magát pedig nem leszidásnak szántam.
-Ugyan már.Nem azért mondtam.Igazán aranyos volt.Csak még nem mondta ezt nekem ilyen fehér nő.-a francba....Kim Jaejoong te mikor gondolkodsz?! Habu....-Igazán nem így akartam bocsánat tényleg..-az össze szorított kicsi kezét néztem.
-Ugyan már.-felállt és leporolta a nadrágját.-Amúgy elfelejtettetek fizetni az étteremben.
-Akkor ezt felejtettük eel.-kiáltott fel Yoochun.-De akkor hogy mehettünk ki?
-Mivel mi ott voltunk.Kifizettem.-teljesen higgadt volt.Vagyis inkább lehet kicsit csalódott.Nem jó ez így.
-Köszönjük.Már is vissza adom.-elkezdett kutakodni a pénztárcája után 
-Hagyd.-szerintem még senki nem legyintett le minket.Sőt  eddig mindenki sikító görcsöket kapott vagy sokkot.Ők másodjára vannak itt még is nagyon jól elvannak.-Ha megbocsájtotok én mennék.Holnapra sokat kell tanulnom.
-Ne.-olyan hamar pattantam fel ahogyan csak tudtam és elkaptam a kezét.-Ne menj még.-próbáltam hatalmas kérlelő szemekkel nézni.
-Miért?
-Örülnék neki.
-Marad a kérdésem.
-Szeretnélek megismerni.
-Még mindig maradt a kérdésem.
-Érdekelsz.
-Te is.-közelebb léptem hozzá.
-Akkor mit szólnál egy randihoz?-mosolyt csaltam az arcára eezz azz de miért húzta fel a szemöldökét?
-Én?Veled?
-Héé tán bánnád?-lassan még közelebb léptem hozzá.
-Lehet.Mégis milyen lehet egy sztárral randizni?-incselkedik...hmm jó kezdet.Magamhoz rántottam és megöleltem.Az illata ismét megcsapott...Imádom olyan kellemes.
-Tudod igazán álom szerű.Főleg ha velem randizol.-nem lehetett lekaparni az arcomról a mosolyt.
-Óh tényleg?
-Tényleg.
-Bizonyítsd.
-Ezer örömmel Törpilla.
-Nem vagyok kicsi cica fiú.
-Én pedig nem vagyok cica fiú.
-Hmm azért biztos jól simulsz kézhez.
-Csak annyira mint te.De majd megpróbáljuk ki fog jobban idomulni.-erre megnyalta a száját.
-Tudod makacsságban eddig még senki nem tudott felül múlni.
-Mert eddig nem találkoztál velem.
-Akkor mutasd meg mennyire vagy állhatatos.-tettre csábít a hangja.
-Hah ne akarj felbújtani.
-Mert rossz fiú leszel?-csillant fel a szeme.
-Igen.És rajtad fogom kiélni.-erre végig húzta a kezét a nyakamon és lejjebb húzta a fejem.
-Nos akkor igazán várom a találkát.-suttogta a fülembe.
-Nos khmm ezt ne itt gyerekek.-köhögött Yunho.
-Maya te mit szólnál egy igen kellemes estéhez velem?-Minnien látszott hogy tudja hogy nem kaphat nemleges választ.
-Hát nem is tudom...-gondolkodott el a felszólított.
-Én tudom hogy.És gyere el kérlek.-ráhajtotta a vállára a fejét és onnan pislogott fel.
-Rendben-Maya olyan elbűvölt fejet vágott mint akinek egy álma teljesül.
-Gyerekek...ki hitte volna hogy a nap végére két randival fog elsétálni pont ez a két lökött?
-Szerintem pedig ez tök király.-vigyorodott el Changmin.-Ráadásul az én csajom tök király.Olyan jó mint én.-hát...villantott az egojából az én drága barátom.De én sem maradok el.
-Igen az enyém meg lehet titokban egy kis ördög.Majd nem annyira hogy elrabolom.-a két csaj pedig egyszerűen egymásra nézett és elkezdtek röhögni.
-Szerintem én vagy Unnie sem mondtuk hogy a barátnőitek vagyunk mivel alig ismerjük egymást.
-Bár mi sokat néztünk titeket.Néha szerintem nem is tudtátok.-fűzte tovább az idősebbik.
-Azért kedves hogy ennyire bírtok minket.
-Bár ha csak azért van mert fehérek vagyunk...
-Akkor sajnálatosan fájdalmas mozdulatokat kell tennünk...
-Mármint felétek.
-Mivel egyikünk sem szereti a csalódást...
-és kihasználást.-fejezte be Maya.-Hát..erre egyikünk sem tud semmit mondani...Ezek a lányok kész vannak.Ilyennel mint ő vagyis mint ők még nem találkoztunk.Ránk álltalában csak a kis...picsák szállnak mint a legyek.Vér szívó szúnyogok...
-Tudod mit szivi-ölelte át Minnie a mellette ülőt-hogy meglásd mennyire gondolom komolyan meghívlak magamhoz.Ráadásul főzni is fogok.Csak neked.
-Na én kíváncsian várom.És mikor fogunk találkozni hős lovag?-Changmin fogta és az ölébe ültette a csajt.
-Tudod...legszívesebben haza vinnélek most.De az nem lenne pont romantikus..Így holnap úgy...délután négytől kezdve az enyém van.-birtoklóan ölelte át...de ezt csak azt láthatta meg eben az mozdulatában aki ismeri...
-Már várom.-halkan válaszolt de tényleg igazan....ami a mi világunkban nagy kincs.
Lassan Rey füléhez hajoltam.
-Mi lenne ha mi is holnap találkoznánk?
-Rendben.-nekem dőlt én pedig neki..Ketten tartottuk egymást.
-Mit fogunk csinálni?
-Nem tudom...Mit szólnál egy mozihoz?Vagy filmezéshez?
-Szeretem a filmeket...Szóval rád hagyom.-furcsa...hogy valaki aki nem ismer rám meri bízni magát.
-Köszönöm.
-Héé Maya nézz csak ide kicsit.Nézz fel rám egy kicsit naa-Minnie...tervez valamit.A lány naivan felnézett és akkor...lekaptam.Óh de még hogy.Úgy csókolta mint akinek az élete múlik rajta.A csaj pedig vissza csókolt,amire Minnie morrant.És..ők  olyan szépek voltak együtt...Vajon mi is ilyenek leszünk?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése