2013. május 3., péntek

Shinee&GD&K-pop cover dance


Na kezdjük...Két mvt akarok igazán meg említeni.Az egyik a Shinee Why so serious? és G Dragon MichiGo.Na.Kezdjük kezdjük hamar hamar.

                   Shinee : Why so serious?



Hát mit is mondjak....Fiúk...-Jonghyun az orrbajos...Olyat alkottak magam nem hiszem.Ismételten új kedvencem lett tőlük.Taeminnie...Angyalom...oly pasis lettél hogy az kegyetlenség TwT És Minho...Oh my Minho....szép szexi de oly sovány lett...és annyira jó hátsója van >.< Key...egyetlen egy real diva from the Shinee...Oly furcsa hajzatod van....Szám..maga a szöveg....zombis cuki pörgős és és egyszerűen jó.Ez szólalt meg a nyelv vizsgámon és máris nyugodtabb lettem.
Íme a video magyar felirattal: 


                  G Dragon: MichiGo



Hát...Mit is mondhatnék?Tipikus GD.Őrült.Jó.Őrülten jó.Oda tette magát.Ismét.Kételkedem hogy képes lenne igazán rossz munkát végezni.Szóval...Őrüljetek meg GDvelxD Végül is szerintem ez a szám róla szól és a hozzá hasonlókról.Na szóval...hallgasssatok Kicsi Srárkáányt :D xD na jó megőrültem....





       K-POP COVER DANCE : KOREACTION 

Hát eleve mindenki tisztában van azzal hogy vannak olyanok akik eltáncolják a bandák koreográfiáit. Na és van ilyen Magyarban is.Vagyis több van de én most a Korection-re figyeltem fel.Ditti az egyik táncos miatt akinek van egy Koreás blogja amit olvastam és Trixi szólt hogy ő amúgy ilyenben is benne van.Na mondom Liink és nézegetem őket.Tényleg jók.Vagyis bejönnek.De nem úúgy.Na értsed jól.Nyertek valami izét és Koreában voltak kinn a 2012es K-POP Cover Dance Festivalra.Ügyesek voltak :) Na akkor kép a csapatról: 


Nos itt vannak.Itt van az első valamilyük: 



Szerintem nagyon jól össze van rakva.
Itt van a Koreai fellépés: 


És itt van maga az egész műsor eleje.Innentől lehet lépegetni hogy ki hol mit hogyan alkotott.:



Hát én a Japánokon...konkrétan szakadtam....xD na de jó nézegetést....Én megyek írni  JJ-s fanficcet mert igen aktív vagyok ma és azt is felrakom :D kekeke 
Akkor coming soon :P








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése