2013. május 4., szombat

Dream Story




Elmerengve néztem le a kollégiumom tetejéről Seoul városára.A nevem Rey és itt tanulok ám bár magyar országról származom.Imádom a várost,bár néhol igen anyagias és külső orientált.Sőt szinte mindenhol.Ma szerintem a történelem egyik legfurább koncertjére fogok menni a barátnőmmel Mayával.TVXQ és JYJ koncert lesz.Vagyis a két zenekar egy színpadon fog szerepelni.És ha mi nem lennénk ott akkor az hát lehetetlen lenne.Mind ketten szeretjük a régi TVXQ-t de mondjuk az újat is meg a JYJ-t és Kim JaeJoongot és Maya részéről abszolúte Shim Changmin.Három óra van a koncertig.És Unnie nem sokára itt lesz hogy elinduljunk megszemléljük a helyszínt és ilyenek.Áh Unnie is magyar amúgy.Ő mester képzést végez itt.Ápolónőit.Én meg tanár leszek fát nevelek.Na de csörög a telefon...Ééés Maya.hehe na induláás.
-Már repülööök.-szinte daloltam.
-Mertem remélni-kacagott fel majd lerakta.Elég hamar leértem és hamar kiszúrtam barátnőmet.Mellé szökdécseltem és megölelgettem.Nevetve indultunk el az alig 3 utcányira lévő helyszínre.Gyorsan oda értünk.Aránylag.És hiába volt hátra tömérdek idő a hely már tömve volt.Csak koreaiakkal.Az az ezzel arányosan több száz vagy lehet ezer ember közül tippelhettek hogy kik voltak európaiak.Mindenki minket figyelt meredten.Éreztem pár gondolatbeli kést a hátamba állni...
-Khm te Maya....miért érzem úgy hogy figyelnek?-szúrós szempárok...grrr..
-Hát tudod...fehérek...sötét haj...neked világos szem....Lehet megérné vissza jönni később.
-Nem tudnál inkább eldugni?
-Inkább menjünk el kajálni oda csak nem követnek.
-Reendben.
-Ahogy jöttünk láttam egy tök aranyos éttermet.
-Leet's goo Unnie.-szinte ki sprinteltünk.Amikor biztonságos távolságban voltunk mertünk csak megszólalni.
-Ezek tényleg ölni tudnának a külső miatt...
-Yepp...kicsit morbid.
-Mondjuk ha azt nézed itt van a legtöbb plasztikai műtét.
-Hát igen.-közben már a kis étterem előtt toporogtunk.Maya előre ment és hát...mindenütt ültek.
-Áhháá van egy szabad asztal!-mutatott egy boxba ahol már voltak.
-De ott már ülnek Unnie.Nem látod a másik asztal már foglalt.
-Nem baj.Ott van hely.-és ez volt az a pillanat ahol a pincér megérkezett.Hát...mit ne mondjak...elfogadnám én játszó társamnak.Meg az a mosoly..valaki öntsön le vízzel mert lázam van.Unnie volt beszélő és józan állapotban.
-Elnézést hölgyeim oda kísérhetem önöket egy szabad asztalhoz?
-Mivel egy szabad asztal van lehet mi is meg fogjuk találni.
-Hát talán...Ehm...igazuk lehet ah hehe....-zavartan vakargatta a tarkóját aminek következményében leesett a tálcája amiért zavartan hajolt le.Ezt már én sem bírtam ki kuncogás nélkül.A csávóka pedig úgy nézett mint aki hát én szavakat nem találok rá.Ilyen bárgyú vigyor új játékos nézéssel.De legalább cuki.Hát...ha játékot akar..legyen hát játék.Muhhaahhaa.
-Unnie-megrángattam a ruhája ujját.-Kaphatok süteményt??-ahogyan rám nézett a drága barátosném tudtam hogy tudja mit tervezgetek itt csendesen.Hát igen...a fickón látszik hogy ezt aranyosnak találja...én pedig élvezem hogy úgy néz és ki akarom produkálni azt a kiabálást.
-Persze.-hálásan megölelgettem 
-Dee aranyoos-itt volt az a pont ahol az igen fiatal férfiú elkezdett kiabálni.Aminek következtében mindenki minket bámult.Ismét.Komolyan egyre vonzóbb az a box...
-Elnézést de végre oda kísérne minket az asztalunkhoz vagy inkább oda mehetünk?
-Pe-persze.-zavartan kezdett el minket terelgetni.Mi pedig hát így sietve helyet foglaltunk.
Szépen helyet foglaltunk kis csávóka meg várt hogy felvegye a rendelést.Hát nem tudom hogy hogyan terveznek itt bútort meg elviekben úgy van hogy az ázsiaiak alacsonyak...de az én lábam marhára nem ért le a földre.
-Vissza jönne olyan 10perc múlva hogy átnézzük az étlapot?
-Természetesen.-azzal ifjú áldozat el.
-Te Unnie...nem ér le a lábam....
-Az enyém is csak azért mert előrébb ülök nyugi.
-Pff...kicsinek érzem magam...
-Hát a koreaiak eleve magasak és tudod jól.-legyintett egyet hogy ő már ebbe belenyugodott.
-Uff...iszunk sojut?
-A koncert előtt?
-Amennyi alkohol tartalma van még koncert alatt is.Bár akkor nem lehetne úgy élvezni de hát na.
-Málnás?
-Málnás.
-Csokis?
-Csokis.
-Kaja?
-Csirke.
-Csirke?
-Aha.Valami csirkéset kérj onnantól kezdve bármi jöhet.
-Csípős is?
-Természetesen.
-Akkor tudom mi lesz.-A szomszéd asztalnál 5pasi pusmog halkan de így is hallatszik hogy a beszéd hangjuk is kellemes.De...várjunk csak..Jobban megnéztem őket.Sőt még a szemüvegemet is elő kapartam.Fuh bazdmeg....ezek...Megrúgtam Maya lábát és szelíden a szomszéd asztal felé böktem.Felhúzta a szemöldökét.Majd kiszúrta a vele egy síkban ülő fiatal embert és minden megvilágosult számára.Szinte felcsillant a szeme.Igen nővérkém.Ők ők.Mielőtt hangosan félre érthetően meg tudtuk volna beszélni szinte berobbant valaki a boxba.És ennél királytalanabb meglepetést senki sem tudott volna össze hozni.Mert aki ott állt előttem egy lihegő Billy.Ennek a szerencsétlen 27 éves srácnak két dolog áll jól.A távolság és a papír zacsi.Még is valami barátfélék vagyunk.Perverzkedik vissza perverzkedek de soha nem lépne úgy.Még is úgy viselkedik mint ha a csaja lennék.Ami NEM igaz.Soha nem fajulnék ilyenre...nem akarom én megsérteni aranyos lelke van...de inkább nem.Ahogy rám nézett tudtam hogy gyorsan ki kell valamit találnom.
-Rey...
-Igen?
-Gyere és szeretkezzünk!-na ez megdöbbentett.Mi ez a pusztító alpáriság szaporodjál meg?
-Eh?-felnéztem rá félre biccentett fejjel.
-A csajom vagy.Dughatunk.Most.
-Figyelj...én nem vagyok a te barátnőd.És hogy is mondjam....jó fej vagy de maradjunk ennyiben.A nemi aktusra pedig csak annyit reagálnék hogy...hogy mondjam finoman?-felnéztem a plafonra majd sóhajtottam egy mélyet.
-Ez nem igaz.-szinte morgott.Na na na...Meg ragadt a kezem és fel akart rántani de ő..elég vékony és könnyedén a helyemen maradtam.Kirántottam a kezem de közben megragadtam az övét és megszorítottam.
-Na figyelj te bolond.Ha megpróbálsz ütlegelni...akkor nem állok jót magamért.Továbbá akkor sem közösülnék veled ha te lennél az egyetlen egy hím nemű élőlény ezen a bolygón.Szóval ne deprimálj kérlek és távozz.-a szemében láttam egy kis fájdalmat meg temérdek dühöt.Unniet vállára csapott aztán kiviharzott.Maya csak felszisszent.Felpattantam és mellé siettem.
-Unnie fáj?Jól vagy?Menjek utána vágjak hozzá valamit?-kérdezgettem csendesen.
-Jól vagyok.Pasi létére kisebbet üt mint a múltkori óvodás-kacagott fel.Ami engem megnyugtatott.A másik asztalnál ülők pedig némán figyelték a kis jelenetet.
(Jaejoong szemszöge)
Végre..újra együtt az egész banda.Úgy mint régen.Egy kis étteremben ülünk és eszünk.Vagyis inkább csendben beszélgettünk amíg be nem ült két lány.Mindketten sötét hajúak voltak és fehér bőrűek.És meglepően alacsonyak.Az egyiknek pedig...kék szemei hullámos haja és olyan aranyos volt.Ahogy nézem már a felszolgálót is az ujjai köré csavarta mert még a széket is kihúzta neki.És..nem ért le a lába.Yunho mellettem érdeklődve figyelte hogy hogyan nézem a jövevényeket.Szorosabban ültem mellé...hiányzott már...A másik lány magabiztos hangja máris  vissza rántott az idegenekhez.De én nem akarok rájuk figyelni túlságosan felkeltették az érdeklődésem...
-Te Unnie...nem ér le a lábam....-ez a hang...olyan kedves és bájos..
-Az enyém is csak azért mert előrébb ülök nyugi.-erre Changmin is feléjük lesett és a ott is felejtette tekintetét.Szerencse hogy napszemüveg van rajtunk.
-Pff...kicsinek érzem magam...-óh jézusom felfújta az arcát.olyan mint egy kis angyal.
-Hát a koreaiak eleve magasak és tudod jól.-hát rajta látszik hogy nem bánja.Közben a többiek újra neki álltak halkan beszélgetni.De én rajtuk felejtettem a szemeim.
-Uff...iszunk sojut?-szinte felcsillanó szemmel kérdezte.Nahát..Egy ilyen kis lány mióta ihat?
-A koncert előtt?-tehát rajongók.A mi rajongóink mert ma csak nekünk lesz koncertünk.És ami jobb aranyos.Bár képzelem mennyire szerethet minket hogy ha előtte inni akar.
-Amennyi alkohol tartalma van még koncert alatt is.Bár akkor nem lehetne úgy élvezni de hát na.-na ez megdöbbentett...Milyen kis értelmes...
-Málnás?
-Málnás.
-Csokis?
-Csokis.
-Kaja?
-Csirke.
-Csirke?
-Aha.Valami csirkéset kérj onnantól kezdve bármi jöhet.
-Csípős is?
-Természetesen.
-Akkor tudom mi lesz.-hihetetlen milyen gyorsan lezavarták.De akkor szereti a csirkét a csípőset és a Sojut és külföldi...Haladok az információ gyűjtéssel.Fél szemmel felénk nézett és én azt hiszem...Meg fogom később keresni.Lenézett majd elő kotort egy szemüveget és úgy pillantott vissza ránk.Felismerés csillant a szemében.O-ó...ha most kitudódik hogy itt vagyunk egy ideig biztosan nem jutunk vissza ahogy a menedzser úr kérte.Beviharzott egy fiú és megállt a lány előtt.Aki furcsa grimaszt vágott.
-De az biztos hogy így már jogosan leplezetlenül nézhetjük őket...Ugye JJ?-kérdezett rá Minnie.Én pedig csak bólintottam.Hah most figyelek drága barátom ne zavarj.
-Rey...-Tehát ez a neve...Rey...Milyen furcsa.
-Igen?-teljesen ártatlanul kérdezett vissza.
-Gyere és szeretkezzünk!-na ez mi?! Azért ilyet kérni egy nőtől én se merek pedig én vagyok valaki és még jól is nézek ki.
-Eh?-ooh tényleg menten felnevetek.
-A csajom vagy.Dughatunk.Most.-Na.Ez így egyre szebb és szebb lesz.De ahogy elnéztem Őt...igazán megdöbbentette mivel szemöldökei össze szaladtak.
-Figyelj...-igazán lassan és nyugodtan kezdte...az az tudja kezelni az érzelmeit és meggondolja mit mond...-én nem vagyok a te barátnőd.És hogy is mondjam....jó fej vagy de maradjunk ennyiben.A nemi aktusra pedig csak annyit reagálnék hogy...hogy mondjam finoman?-felnézett a plafonra majd felsóhalytott.Hát szerintem eddig is nagyon finoman fogalmazott.Nem beszélt csúnyán..ami érdekes.
-Ez nem igaz.-szinte morgott.Na na na...Meg ragadt a vékonykás hó fehér kezeket ami rögtön kiporosodott.Majd elkezdte rángatni.Na állj csak meg.Már fel akartam állni de a csaj egyszerűen kirántotta a kezét majd megragadta a csontváz szerű fogvartató kezet.
-Na figyelj te bolond.-már igazán látszik a dühe.-Ha megpróbálsz ütlegelni...akkor nem állok jót magamért.Továbbá akkor sem közösülnék veled ha te lennél az egyetlen egy hím nemű élő lény ezen a bolygón.Szóval ne deprimálj kérlek és távozz.-Na ez a beszéd.A másik lány  vállára csapott aztán kiviharzott.Erre Changmin kezdett mozgolódni.Mivel a lány erőtelljesen felszisszent.Az én meg figyelt személyem felugrott és oda sietett.
-Unnie fáj?Jól vagy?Menjek utána vágjak hozzá valamit?-kérdezgette csendesen.Milyen törödő..
-Jól vagyok.Pasi létére kisebbet üt mint a múltkori óvodás-kacagott fel.Óvodás?Hát...mi van?És a pincér vissza sietett.
-Akkor mit hozhatok?-túlbuzgó volt.
-Hmm...2üveg málnás sojut és egy szelet csokis tortát.Egyenlőre ennyit.És egyet rád hagyunk.Valamilyen csirkés ételt szeretnénk.
-Oh..értem hát akkor hozom az italt.-és máris elrohant.A másik lány felénk fordult.Changmin örömére.
-Elnézést hogy ha a az a fiú zavarta önöket.Az ő nevében is igazán sajnáljuk.
-Igazán semmiség.Tegezz kérlek és szerintem mindenki nevében beszélek-vágta rá rögtön Minnie-Fáj a vállad?-tette hozzá kicsit más hangnemben.
-Nem annyira.Tudod védő nőként a hisztis gyereket nagyobbat ütnek.-nevetett fel mire drága barátom olyan fejet vágott mint aki csodát látott.Ohhó mi lesz még itt.A pincér vissza tért a két üveggel lerakta és a egy lila masnis szívó szálat kapott elő.Amit  bele rakott a csendben üldögélő lány poharába aki hatalmas mosolyt villantott felé.
-Hugi mit mondunk?-
-Köszönöm szépen Oppa.-pislogott fel majd össze csapta a kezeit.Áhw...lehet hogy meg kéne szereznem.De ha ő is azt csinálja mint az eddigiek?.És ebben a pillanatban kezdett el csörögni egy telefon.És a csengő hang nem volt más mint a Mine....az én számom.A lány nyugodtan elővette és letette az asztalra.De nem szentelt neki nagyobb figyelmet.Iszogatta az inni valóját.A maga biztos lány felénk fordult egy kedves mosollyal.
-Az én nevem Maya ő pedig a húgom Rey.Nagyon örölünk.
-Mi is örölünk az én nevem Changmin.Ők pedig-itt Maya mosolyogva a szavába vágott.
-Tudjuk.
-Oh akkor jó.-közben ugyan úgy ment a szám.
-Nem szeretnéd felvenni?-kérdezett rá Yunho a nyilvánvalóra.
-Ehm...nem nagyon.Szeretem ezt a számot és nincs kedvem azzal az isten adtával beszélni.-ekkor elcsendesült.Majd ismét elkezdett csörögni de ezúttal On and on.-Óh ezt a számot is szeretem.Hmm..lehet így nem is szükséges felvennem.
-De vedd már fel.Érdekel mit mondana.
-De már engem is.-kotyogta közbe Minnie.
-Hát rendben...-Felvette és kihangosította majd eszméletlen zokogás hallatszódott át a készüléken.
-Ne hagyj eel.Még meg sem dugtalak nem,nem szoptál le.Ne hagyj eel.Olyan aranyosak voltunk eggyüütt.-ezt a rövid szöveget úgy elnyújtotta és úgy mondta hogy mindennek hallatszott csak normális férfinak nem.
-Te Billy.Legalább ezt az utcán csinálod?
-Igen.Mindenki tudja hogy szeretlek.Azt akarom hogy légy alattam.-ismét ráncolódott az a bájos arc majd Maya felé fordult.
-Unnie.Nekem adod a sojud?-választ nem kapott mert a lány az elfolytott nevetéssel küzdött.-Óh  igen köszi.
-Te nem figyelsz rám te ribanc.Ordított teli torokból.
-De figyelek.Szeretsz.Én nem.Sajnálom.
-Ilyen niincs.
-Épp most van.De ha megbocsájtasz mennem kell.Viszlát.-azzal kinyomta.Hát ez...hihetetlen.
-Na hölgyeim át ülnek a mi asztalunkhoz?-tette fel Junsu a kérdést egy kedves mosollyal.Úgy látszik kiszúrta hogy vannak terveink a két lánnyal...Rey közém és Yunho közé került be felsőbb utasításra míg Maya vele szembe Changmin és Junsu közé.Az előbb említett rögtön elkezdte faggatni és beszéltetni.Én pedig...képtelen voltam.Mivel cseresznye virág édes illatát éreztem meg.Annyira..bódító.A kicsi lány felnézett Yunhora és egy kedves pillantással üdvözölte majd felém pillantott és...így közelről még jobb.A szeme meg olyan baba arca van.És égő tekintete.Egy ideje nézhettük egymást.
-Nagyon örvendek Jaejoong oppa.-és én csak a száját néztem.Ő pedig várta a válaszom.
-Csak JJ.-olyan elbűvölt fejet vágott hogy most már nem bírtam ki és felnevettem.Hiába takartam a szám vagy hasonló nem bírtam abba hagyni.Ő pedig felfújt arccal nézett rám de a szája sarkán láttam hogy igazán nem bánja.Szóval ott nevetgéltem míg ő egy durcis óvodás fejével nézett rám.-Bocsánat-mondtam egy kicsit lenyugodva.



-Hjajj semmisség.Aranyosan nevetsz-mélázott el alig pár mosod perc alatt.Alig bírtam ki hogy rá ne ugorjon ki a szívem....
-Hol születtél?-kérdeztem kíváncsian,mert nagyon furcsa agcentussal beszél.
-Magyarországról.-halk higgadtnak tűnő kedves  lány akit szeretnék minimum egy randevű elejéig magam mellett tudni.De inkább tovább.Egy és fél órája ültünk az étteremben amikor a pincér berohant éss közölte hogy elfelejtette a rendelést.De ezt csak én vettem észre.Rey előttem minden ideg szálával rám figyelt...csak rám.Éppen Jijiről meséltem egy történetet amikor Yuchun szitkozódva felpattant.
-Fiúk a koncert!
-Óh bazdmeg tényleg....
-Sietnünk kell.
-Smink.
-Ruha.
-Mikrofon beállítás-egymás után sorolgattunk végig ülés rend szerint a  rend kedvéért.
-Nagyon örültem a találkozásnak.-fordultam felé ismét.
-Én is.-kuncogott fel
-Biztos vagyok benne hogy még találkozunk.-villantottam fel egy magabiztos mosolyt.Mindenki végig ölelgette a lányokat.Hát Mayát még csak csak sikerült minden  nehézség nélkül..Elindulás előtt rántottam magamhoz őt majd átöleltem.Csodás illata elbódította elmém.Elengedtem majd rohantunk.A sminkesek stylistok között  alig egy órát töltöttünk ott várva végre hogy színpadra léphessek.
1/2end to be contiuned muhaha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése