2016. március 20., vasárnap

Girugamesh koncert?




Sziasztok Drágáim~


Volt egy ideje mióta ide írtam...De meg volt az oka. Pörgött minden és szinte egy szabad percem sem volt.Ha meg volt is,akkor vagy aludtam vagy tanultam,de nem feledkeztem meg közben nézelődni sem és nem rég realizáltam,hogy a Giru magyarba jön :O Komolyan. Ledöbbentem,mivel az új lemez a Chimera nagyon tetszett. Főleg a Wither mind. Valahogy nagyon megfogott ahogy az üvöltés és az az igazán lágy hang összemosódott. Eleve a cím...Hervadó elme... Így leültem,hogy wait what.Aztán ugye megnéztem az angol felirattal és a szöveg is megfogott nem csak a hangzás. Pedig abból és az érzelmekből amit keltett bennem,nagyjából el is találtam a szöveget. Amikor ezt írom akkor már megtalálható magyar felirattal is...szóval azt ide beszúrom szépen


Régebben nem nagyon szerettem őket,de most eléggé...átjött amit csináltak. Anno fiatalabb fejjel egy enyhe Dir en Grey kópit véltem felfedezni de...Mára ez már megváltozott. Ahogy sok minden. Megváltozott a hozzá állásom a zenéhez és az is amit keresek benne. Vagyis nem megváltozott,hanem véglegesen letisztult. Persze jogos kérdés,hogy akkor most mire is gondolok,de nem igazán tudom megmondani. Régebben is ugye inkább szívvel,videóklipp nélkül választottam ki a kedvenc számaimat,de ez annyira megerősödött az utóbbi időben,hogy például most tudtam meg,hogy hogyan néznek ki a Giru tagok :'D  Mondjuk ha ez számít valamit akkor ha jól rémlik akinek instája volt azt bekövettem>< Na így néz ki,ha valaki próbálja menteni a menthetőt x"D 
De tényleg...kevés zenekar maradt,mivel inkább a vocaloidokra kattantam rá valamiért. De majd ezt is ki fogom fejteni rendesen egyszer. Vissza térve a koncertre. Eléggé gondolkodom rajta,hogy megyek és fényképezek és vlogolok.De ez valószínűleg áprilisban fog eldőlni.  Kíváncsi lennék rá,hogy milyen lenne...mivel a Miyavi koncert nagyon nagy élmény volt... és a jegyek ára nem különbözik,tehát egy olyan 7000 FT-ból kijönne. Szívesen megtapasztalnám őket élőben... aah...

Nos ez egy ilyen se ilyen se olyan bejegyzés lett >-> ,de ha ez jelent valamit,dolgozok még jó páron és próbálok most már valami rendet kialakítani.Szépen fokozatosan.
Na de ennyi voltam mára... 
Bye byeeee


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése