2015. május 25., hétfő

Az intelligens egyedek



Tökre kiment a fejemből az ami média után történt. Délután 5-kor végeztem.Nekem meg ugye van 4:45-ös és 6:20-as buszom.Szóval lementem mamámhoz,aki kaját adott és 6:10-kor felvitt az állomásra.Ez még mind fasza is lett volna,de láttam a busz már bent áll és nincs lent senki az előtt e lévő meg már elment...Mondom What the fuck?! Talp sarok rohanás. Egyen blúz volt rajtam ami fehér és esett az eső szóval elkezdett átlátszani...a kis szoknyácskáról meg ne is beszéljünk.Én hülye meg délben magassarkú szandált húztam fel mert baszott meleg volt...Na haladok haladok a 7-eshez ahonnan indul a buszom mikor 3 jól megtermett sötétbőrű,ittas,intelligens egyén teli torokból rám ordít hogy: Szopjáál már leee ! Természetesen utána kacagás. Én úgy megdöbbentem hogy leálltam végig néztem rajta,majd csípőből annyit mondtam,hogy: Bocsánat nemet kell mondanom,mivel nem vagy az esetem. Majd tovább. Ezek meg kacarászva ordítva utánam. Na mondom iisteneem...miért vesznek körül barmok? Jöttek volna fel utánam a busz sofőr meg szépen leküldte őket a gecibe.Kérdezi,hogy ismerem-e őket,meg mit akartak.Anya is akkor hívott...és így egyszerre közöltem két emberrel hogy nem tudok kik de felszólítottak arra,hogy orálisan elégítsem ki őket,azonban sajnos közölnöm kellett velük hogy nem az eseteim.Anya ledöbbent.Hápogott felháborodott a busz sofőr pedig kacagott. Szóval érdekes volt.Amúgy most meg éhes vagyok....szóval aludnom kellene.Órám is lesz ma....tételt is kell tanulni...hah...De eszembe jutottak ezek a nagyon okos hímek és pörög az agyam...Hah. Mi ez már amúgy? Ha le akar szólítani hát inkább ne.Főleg ha idős és piás. Az alkohol öli az agyat...

2 megjegyzés:

  1. Ezen behaltam, és ez nagyon olyan reakció, amit tőled várok! ;)

    VálaszTörlés