2015. május 25., hétfő

amikor minden "sikerül"




Hát ideje hogy nyilatkozzak egy csöppet a vizsgákról és ami utánuk történt.
Kezdődött a magyarral.Hát emelten voltam....és bitang nehéz volt.Lator Lászlótól volt vers.A kérdések egy része könnyű másik része wtf volt.De túléltem.
Aztán matek....hát no komment.Én így az elején meghaltam agyilag aztán szépen a második rész sokkba vert.Remélem mehetek szóbeliznixD
A töriről úgy jöttem ki,hogy tudtam.Éljen.Na ma az oszi közölte hogy szar lett.Na mondom köszi,kell ez nekem mielőtt elkezdek tanulni.
Az angol pedig hát a nyelv helyességen kívül minden könnyű volt.Aránylag.
A választottam a média.Hát mit mondjak.... Nehezebb volt mint képzeltem. Elviekben jól kell mennie,mert a projekt része fasza lett.Majd egy bejegyzésben megmutatom az esszéimet meg a vizsga munkám.
Na de folytassuk.Nem volt elég, hogy a kutya megrágta a szemüvegem...nem Reynek betegnek kell lennie.Elmentem kedden a szemészetre ahol általában 40-50 percet töltök el.Na most ebből lett több mint 3 óra. Nem tudták mi van a szememmel,nem értették miért nem úgy látok lencsékkel ahogy kéne ezért elhangzott a varázsszó. Pupillatágítááás. Tök viccesnek hangzik /kapásból Kiss Ádám jutott eszembe és ott kuncogtam meg minden/ de nem az. Faszt nem láttam konkrétan,szédültem minden kínom volt,de én hero vagyok hős vagyok elmegyek így apával vásárolni Metróba,Tescoba,Plázába mindenhova. De előtte még közölték,hogy holnap fáradjak vissza,mert most semmit nem tudunk meg mivel a minuszos szemem egyike átment full pluszba.S mindezek után  avanzsált apám vak vezető kutyává. Előtte volt egy vitánk amúgy mert nem akarta fizetni a szemüveget mert felesleges.Nem is kell mondanom,hogy szépen csendben mindent csinált.Bár egyszer odatolta a bevásárló kocsit hogy toljam már.De aztán leesett neki a dolog.Aztán hazafelé mentünk de megálltunk a PopChickennél kajáért.Ez volt már este 7-8 fele.Napszemüveggel már nagyjából elláttam egy pár méterre (előtte a telefonomat se láttam hiába fejeltem be) és pont szem tanúja lehettem,ahogy egy idős,ittas néni összeesik és szépen kihívják rá a mentőt,akik röhögve segítik be az ordibáló asszonykát.Aztán hazaértem szépen és ledőltem aludni mert fájt fejem.Felkeltem arra hogy szomjas vagyok majd nem kaptam levegőt.Fájdalom csillapító,mentolos cukor házi gyógyszer be,Rey ki. Reggel indíthattam a dokinál aki drogozással gyanúsított mert nagy a pupillám.Végig hallgatta szerencsétlen a történetem majd közölte velem,hogy: Szegény cica na menjél haza oszt aludjál ám. Mondom jól van dokika xD Hazaértem ledőltem Nefi mellé rá egy kis időre indulás a kórházba vissza.Ahol már kint találkoztam egy ismerőssel akinek alulról mindene kilátszott mert altatták és nem érdekelte éppen ki látja a....csúnyáját. De jött Andi (ő ott dolgozik ahol az időpontokat adják,beutalókat stb) és közölte a nőcivel hogy: Mónika,kinn van a picsád álljá fel a kőről mert mindenki minket néz. De Mónika nem állt fel...nem nem ő nem.Leült a kőre.Andi elszörnyedt.Majd ismét megszólalt: Móunikaa hát azt szokták lefosni álljá fel a pucér pináddal mert kapsz. S lőn Mónika felállt. Azután megkérdezte,hogy a korlátot megfoghatja-e. Andi pedig becsesen,nőiesen annyival felelt hogy nyugodtan...azt csak lehugyozni szokták. 
Mindezek után mentem fel a szemészetre,ahol közölték,hogy egyik szemem pluszban van a másik pedig mínuszban ők kurták el 5évig ne haragudjak menjek nyugodtan szemüveget választani.Na én választottam is egyet.


Ilyen kis elegáncsos. Hupszi...Csármi is bevillan >.<
Amikor mentem érte feltörte a lábam a cipő,úgy,hogy vérzett és Andi ahogy meglátta tépték le rólam a harisnyát és hívta a gyógyszertárat hozzanak mindent sarok sérült van és jött a nőci mindenestől,hogy leragasszon. Szóval karriert építettem ezalatt az idő alatt..>-<
Ja és közben elhagytam a töri tételeimet és tanulás helyett rendbe raktam egy nagy szekrényt a szobámban hogy a Converse és Devergo cipőimet be tudjam hozni,mert a kamrában vizes is lehet a mosógép miatt.... xD
Na de 4 nap alatt sikerült csak befejeznem ezt a bejegyzést....Picit belassultam és tanulás helyett angolul olvastam /nem jár a keksz mi?/ viszont most még tudom,hogy miről akarok írni ezért gyors 
Bye bye-t veszek szóvaaal
Bye bye :3 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése