2016. július 8., péntek

Update



Vége az első évemnek az egyetemen. Hivatalosan nincsenek vizsgáim most hétfő óta és ez végre jelent egy kis kikapcsolódást.  Az előző félévben eléggé szerencsétlen voltam. Ezt mutatja,hogy akkor 2,9-es lett az átlagom,úgy hogy sok szak társam segítettem. A második félévbe már komolyabban vetettem magam és ez meg is látszott hiszen az átlagomat sikerült felhoznom 4,3-ra,ami egyet jelent azzal,hogy megkapom a 150 centis Murasakibara Atsushi-s  body pillowt. (előzőleg már egyszer megrendeltem,de valami bibi támadt és végül nem érkezett meg. Szerencsére az eladó normális volt és vissza kaptam a pénzem.Most pedig megy a vadászat a jó árért és a megfelelő képért stb,de remélem most már sikerül mindent nyélbe ütni.)  Tudom furcsa,hogy 20 éves létemre ilyenre vágyom,de ezen már nem lehet segíteni.Továbbá tiszteletemet tettem egy felső fokú nyelv vizsgán is,amiről érdekes élményekkel távoztam.  Rengeteget beszéltem és nem is olyan rosszul,mégis elég gyér pontot kaptam,szóval úgy néz ki ez nagyon erős bukta lesz. De már ezen is túltettem magam és úgy vagyok vele,hogy decemberben újra próbálkozom. Na jó. Ez nem teljesen igaz,mert eléggé bassza az ideg rendszerem. Komolyan beszéltem az Olimpiáról (gazdasági szempontból,doppingolás szempontból,politikai szempontból,a sportolókra kitértem,a magyar teljesítményre), a Brexitről,a bloggerről, a szabad bölcsészet szakról,az esztétákról,az írásról,a táboroztatásról, a témám pedig a feminizmus volt,amit bőven kifejtettem (arab nők helyzete,feminista,femináci,szüfrázsetek,eredeti tervek elgondolások) utána mondta a nőci,hogy beszéljek az egészségről ,mondom oké Arról is beszéltem bőven,bele vittem megint egy kis sportot,szóba került a magyar egészségügy helyzete,beszéltem róla,rákérdeztek az EB-re beszéltem róla. Ehhez képest a 30 pont amit adtak az nem sok,ellenben kevés. Na de mindegy. Már nem tudok rajta változtatni,szóval felesleges rajta idegeskedni. Ha megtudom,hogy megbuktam majd akkor rívok.  De ennek hála elgondolkodtam. Mármint… Nem azért,de mostanság elég sok arcul csapás ért. Ezért is voltam egy részről inaktív,másrészről meg ott a gépem ami nem az igazi. Ki kell cseréltetnem a touchpadot,ki kell takaríttatnom,újratelepíttetnem,a beépített aksit kicseréltetnem és új töltőt kell vennem,hogy minden patent legyen. A testvérem dolgozik,szóval van lehetőségem használni a gépét,meg vissza kértem a kicsi netbookom,ami igaz,hogy nem csatlakozik a nethez,de írásra jó,feltölteni meg fellehet mindent pár perc alatt a nagy gépről.  Na de,nem ez a lényeg. Vissza oda,hogy gondolkodtam. A családunkban lett egy tumoros megbetegedés,a  nagymamám is kórházban volt,a baráti zónámban sincs minden rendbe, és a kutyáimmal is volt egy kisebb problematika. Ehhez jön,hogy a régebbi problémáim ezek miatt kezdenek megújulni,ami igen kellemetlenné teszi a dolgokat,mindennap téren. Nos…ahogy az ábra mutatja,manapság nem vagyok a szerencsés fajta,de komolyan…ez vezetett arra rá,hogy elmerengjek azon,hogy mi is az,hogy barát,ragaszkodás,egyáltalán tartós érzelmet táplálni valaki iránt,akit kedvelsz. De ennek az eredményére egy picit még várnotok kell,mert…nehéz megfogalmaznom. Addig is…Ezzel a kis updattel tudok szolgáltatni. 
Nemsokára újra jelentkezem~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése