2016. július 26., kedd

Kimaradtam volna?




A válasz,ahogyan az ábra mutatja igen és ezért elnézést is kérek,de meg van rá az okom. Bele vetettem magam a munkába,hogy legyen egy kis bevètel a japán órákra és az új gépre,ami valószínűleg szeptember elején lesz megvève,de a jó hír az,hogy Tora (a nagyobbik gép) már a héten *valamikor,a szerelő bácsi ezt ígérte és ajánlom neki,hogy betartsa* vissza kerül. De ezen kívül sajnos más problémàba is ütköztem. Mindenkinek vannak hülye pillanatai. Ez tény,de az én hülyeségem már hónapok óta kísért. Hogy milyen formában? Megvágtam a domináns kezem és jó ideje csak szopok vele konkrétan. Jelenleg pihenhetnem kell és ügyelni,hogy ne csináljak vele semmi ökörsèget,ami nehéz,mivel a balfasz csillagzat alatt születtem és hajlamos vagyok magamat roncsolni,vagy így,vagy úgy. Viszont ez a kis szünet rengeteg ötlettel járt, amiket szèpen sorban elkezdek majd megvalòsítani. Várható folytatás és summer special a Purple giant and Sarcastic Snow White-hoz,pár Bleach szösszenet,könyv bemutatòk,anekdotàk,novella szerű dolgok,elmèlkedèsek és hasonlók,amiket alig várok megírni :) 
Addig is,
Bye bye~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése