2013. december 1., vasárnap

Okos haj?Uraim kéérem


Nos Japán ismét ledöbentettxD
Okos parókákat készít a Sony már le van védetve meg minden.Én behalok....Nem az embernek kéne okosnak lenni?Nem...a parókájának.Meg GPS van benne....Minek az egy parókába???
Meg megméri a vérnyomást....ha baj van vele akkor figyelsz rá ha nem akkor meg a rutin ellenőrzéseken úgy is nézik.Ha rosszul érzed magad akkor ne ülj kocsiba vagy kérj segítséget....Nekem mondjuk ez egy kicsit sokxD azért állok így hozzá.Nehogy már mindent a gépekkel végeztessünk...Emberek vagyunk.Dolgozni,tapasztalni élni kell azért élünk.Meg különböző szituációkba keveredni.Elveszni majd vissza találni az útra.
Na de akkor kezdjük úgy hogy magának a találmánynak az a neve hogy Smartwig.
Gondolom sokan belefutottak már fb-n meg kitudja hol.
Na én kíváncsi voltam rágugliztam...hogy is néz ki ez a valami.

Érdekes...Nem?Azért kíváncsi lennék kinek mi erről a véleményexD
Bár én azon kezdtem el filozofálni hogy ha eddig eljutottak akkor lehet hogy a következő valami sokkal hasznosabb lesz.Kitudja mit fognak kitalálni legközelebbre....
Mindig kíváncsian várom az ilyeneket szóval...alig várom hogy Japán újra meglepjen^^




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése