2013. december 21., szombat

Ho-Ho Hóó


Hohohóó itt a kibekúrt Télapóó :D Vagyis az osztályban múlt héten járt.Csak tudjátok semmi kedvem írni.olyan kis kedvtelen hetem volt.Most se sok kedvem van írni.De azért megcsinálom me megcsinálom.Amúgy írhatnék magának az ünnepnek az előzményéről.De azt hiszem...felesleges.Mindenki hallott Szent Miklósról meg hogy milyen kedves ember volt ajándékozott a szegényeknek stb stb.De amúgy valaki tudja hogy került az Északi féltekére??
Uh meg most hallottam hogy eredetileg a Miki török volt és egy lány testvér párnak adott elsőnek pénzt hogy legyen hozományuk és férjhez tudjanak menni.Na de mindegy.Ki mit kapott a drága Mikulástól??Amit kértetek???Vagy meglepi volt??Csokit gondolom mindenki kapott :D
Én iiis bár keveset ~
Na én megmutizom miket kaptam :3
Na akkor kezdjük ~


Ezt kaptam a suliban Nórától :D Nagyon tetszik a füzet és vicces hogy össze van kötve a szalon cukor.Rég találkoztam ilyennel :D de én fel is használtam díszítésnél.Úgy hogy elégedetten zártam a napot.~
Itthon egészen már volt a szitu.Nem vártam valami sokat mivel csinálom a jogsit de mégis kaptam jó pár dolgot^^ Szóval tök happy voltam :D NagyjábólxD Tudjátok hogy megy ez....valamikor fenn valamikor lenn a béka segge alatt.De akkor mutatom is miket kaptam :3

Ezt a pólót ami amúgy hosszú ujjú a new yorkerből kaptam apától.A hátuljára is van írva.Azt hiszem hogy az hogy "Be the BEST" Már párszor volt rajtam és kényelmes és imádom :3

Khm....már...megdézsmáltam a nagyon finom zselés valamit :3 a sárga a kedvencem és alig tudtam magam vissza fogni hogy ne zabáljam bexd pedig nem vagyok valami édességes*mostanában rákaptam mert sokszor vagyok szomorú meg agy pezsdítő de na...*
Mellette van a világító Mikim meg egy Gucci parfüm.Azt is apától kaptam



Itt a Miki egyedül :3 amúgy nem tudom miért pont mikulásos égő vackot kaptam mikor mindenem hó emberes és rénszarvasos meg macis...


Hát igen...BB alapozó :D ez a kedvencem és ez a legjobb a  bőrömhöz.Mivel túl világos a niveás nagyon vacakul fed.Megszívtam vele egyszer...a pláza közepén vettük észre és rohantunk letörölni vagy 3-4 árnyalattal volt sötétebb a bőrömnél pedig a legvilágosabbat vettükxD Szóval maradunk a Garniernél :D Meg ugye a hiányozhatatlan Mikulás :D


Gucci parfüm maga .Szép színe van amúgy csak hamar elszáll az illata-.-


Ezeket mamámtól kaptam :3 Imádom a Macska nyelvet.Komolyan bármennyit eltudnék belőle viselni :D 


Ez a galamb ami a csoki mellett van.Mama szerint azért kaptam mert galamb lelkű vagyok.Még nem egészen fejtettem meg hogy hogy is értette pontosan.


ÁÁÁhw és a kedvencem ez is mamától :D ez a takaró...Igaz nem valami nagy(kb 2szer ekkora) De imádom <3 Azóta is ezzel alszokxD Megnyugtató és puha~



Ééés igen :D farmer ing :D amúgy ez már megvolt egy ideje.De anya besétált kivette a szekrényből és berakta a Mikulás csomagbaxD amúgy ez is egyik kedvenc ruha darabom lett~




Ezeket anya tesójától és annak a feleségétől kaptam....és ááááááááhw :D
Pont kifogytam amúgy a tus fürdőből :D Ez a kedvenc illatom <3 <3 
Komolyan nagy sakura fa fan vagyokxD És ezt tudják rólam ahogyan azt is hogy imádom Japánt meg Koreát :D És én erre büszke is vagyok! *^*
Komolyan.Suliban is tudják.Bár sokszor...inzultál érte pár ember de na.Mikuláskor is bele írták a versbe hogy szívesebben élnék Tokióban mint itt meg ilyenek :D és igazuk van :D
Pad társam is szereti és Horváth Laci őt húzta.Úgy írta le a csajt hogy:Szereti Koreát és nem Rey. Mindenki tudta hogy róla van szóxD :D szóval hírem van öcsém :D
Amúgy április 5 vagy 6 unoka húgom szülinapja is :D Szóval Mikuláskor ott dekkoltunk náluk :D A kis csajnak Bellának 2 tortát csináltak és vettek egy póni hadseregetxD 
Komolyan....kész volt :D

Egy pillangó és egy hercegnő torta :D A pillangósat mi csináltuk anyával míg a hercegnőset/sellőset *tököm tudja melyik az* mamám aki szakács xD 


Itt a szőke kislány Annabella  a szülinapos :D A másik Gréta :D Bella már nagyon szemezett a sütivel...xD


Én Bella meg A torta :D Én itt már fogyasztottamxD *próbálj józanul kibírni jó pár óra pónizást aztán my little pony frindship is magic-ot! garantálom....az agyad kész lesz* Amúgy ugye mi dilisek vagyunk?xD Imádok a kis csajra vigyázni :D 


Igen jól látjátok.Bele van sütve egy barbie baba! Amúgy ilyen  volt az egész.De nagyon finom volt*-* megettem belőle egy jóóó nagy szeletetxD és én vágtam fel az élvezet kedvéért *barbie bitch...you will die now muhaha felkiáltás volt*


Ez meg....hát....feláll a f**ka a pillangónakxD Mai napig röhögök rajta :D Gabival*anya tesója és lefektetem ő Gábor csak Gabinak van becézve.Nem hülyeségből írom volt már belőle félre értés* egymást támogattuk annyira röhögtünkxD

De volt terem díszítés is :D pillangó sémánk lett.De van egy valami ami nagyon tetszett és le is fényképeztem :D Befestettük egymás kezét és rányomtuk lepedőre :D imádom :D Itt az én kezem nyoma :D 

Ez meg az egész osztályé :D


Ennek hála nekem is megjött a kedvem a dekorálásra.Szóval a szobámban is neki iramodtam bár még nem fejeztem be teljesen.Megmutatom nektek hogy meddig is jutottam :D




Haha :D kíváncsi vagyok amúgy kinek mi a véleménye.....bár tudom hogy kommentet vagy chatben üzit kapni...nem fogokxd ajvéé....mindegy.Sütiztünk is meg kreatív is voltam :D Szóval most arról is pár kép~



Sütiii és én csináltam tök egyedül*-* bár  meg ne kérdezzétek a nevüket mert nem tudom :D rohadtul nem azt néztem :D De szeretek ilyen kis egyszerű dolgokat csinálni.Nem nagy erőlködés a többiek mégis örülnek neki ami engem is örömmel tölt el.


Ez a kreativitásom :D Unatkoztam órán nagyon és össze hoztuk.Már lehet raktam be de max itt lesz még egyszer.Nincs hangulatom vissza nézegetni azt hogy mit írtam xD


Ennyi voltam mára....még fenyő fáról meg ilyenekről fogok hozni meg még kitudja miről.Van pár tervem.Meglátom....


UTÓLAG BOLDOG MIKULÁST GYEREKEK IMÁDLAK TITEKET 
(amúgy az alant szerepeltetett mikulásra igényt tartok kizárólagosat mert imádom és kell kell kell.ilyet kérek karira megértéseteket köszönöm)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése