2013. december 22., vasárnap

Abigail Smith története


Abibail Smith az az Abby hivatásos fotós volt akinél rákot diagnosztizáltak 2012-ben.
Később kiderült hogy átterjedt a tüdejére is.Mégis mosolygott és boldog volt.Basszus....Én most néztem meg a videót...és sírtam.Hihetetlen lány.Egyszerűen lenyűgözött a hozzá állása.

Tulajdon képen....én nem is nagyon tudok hozzá szólni a dologhoz.Csak...nézzétek meg...


2013 december 7-én halt meg.Szerintem...boldogan távozott....
Inspiráló.......és szerettem volna megosztani azzal aki ide téved....
Innentől csak akkor olvasd ha megnézted.
Nos...ez a lány elmondja hogy néha a halál már inkább békét és megváltást jelent mint terhet.Teherré inkább az válik hogy fel kell kelned.Nos ahw...nem tudom szavakba önteni igazán.Igaz hogy én nem vagyok épp vallásos de igaz.Nem halt meg mert még dolga volt,még volt benne erő,még volt olyan dolog amire csak ő volt képes.És ez minden emberre igaz.Van olyan amit csak egy ember tehet.Bármilyen rossz dolog történik erre kell gondolni...Még dolgom van...Nem adhatom fel.Harcolnom kell.Lehet ez egy cél egy álom egy eszme....de egy biztos.Oka mindenkinek van az életre.Néha mindenki érzi azt hogy elég s ne tovább.De gondolni kell ilyenkor a sors társakra.Akik ugyan ezt érzik.Senki nem mondta hogy az élet könnyű...sőt egyre s egyre nehezebb lesz.De mi emberek olyan erővel élünk ami elég ehhez.
Na...ez aztán...elkanyarodott....Mindegy...Haladok....Még lehet hogy hallotok felőlem ;)
Bye bye....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése