2012. február 17., péntek

Sensei és Sama kalandjai~Macska egér játék~



Sensei és Sama kalandjai
Macska egér játék
3.fejezet


TAKAMOTO pov

Fáradtan dőltem hátra az ágyamon.Eseményekben dús napot tudtam magam után.Kezdjük ott hogy kora reggel el kellett volna mennem az egyetemre de meglógtam,mire utánam küldték Takumit.Végig rohantam fél Tokión hogy megmeneküljek .És eközben belebotoltam szó szerint egy angyali Uke-chanba...Ahw azalatt a pár perc alatt kegyetlenül megkívántam.Fehér bőr,fekete félhosszú haj tüzes tekintet...Unoka testvérem pedig belerohant egy lányba.Csak pár pillanatra néztem oda de már tudtam hogy Takuminak sem lenne kifogása az én Ukém kis barátja ellen.És igen az ÉN Ukém mert elfogom érni...valahogy.Mondjuk én vagyok Takamoto Kitano!Semmi nem állhat az utamba.
-Te Takumi-szólaltam meg,Hiszen érzem hogy engem bámul,igaz elég dühösen.
-Mond.
-Neked lenne az ellen kifogásod hogy megint össze fussunk azzal a két titokzatos idegennel?-nem bírtam ki.Vigyorogva kérdeztem rá.
-Tudod jól hogy annak nagyon kevés az esélye.-motyogta halkan.
-Nem tán szomorú vagy emiatt??-tettem fel az egyértelmű kérdést.A hatás kedvéért felé fordultam és felvontam a szemöldököm.Elvörösödött.
-Nem.
-Sose tudtál hazudni-sóhajtottam fel színpadiasan.Erre felfújta az arcát.
-Baka!-kiáltott fel majd hozzám vágta az egyik párnáját.
-Hééé bagoly mondja verébnek!-erre elkezdett nevetni.Nem bírtam ki én is rákezdtem.-Komolyan hogy lehetünk ilyenek?
-Nem tudom.-törölgette meg a szemét.
-Na gyere te kis őrült menjünk fürödni.-ugrottam fel.
-E-eggyüt?-pislogott fel.
-Igen!Mivel miattad kellett vissza jönnöm és megérdemlem hogy megmosd a hátam.-a hatás kedvéért felszegtem a fejem.
-De-de miért?-dadogta.
-Ugyan már Takumi-chan.Ne tégy úgy mint egy szűz kisfiú-ide villantottam egy róka vigyort.
-Ha megyek akkor mára békén hagysz?-kérdezte megtörten.
-Hát persze.-ááh egyre jobb ez a nap.Elvonultunk a fürdőbe,de sajnos a miénk nem volt jó így a szomszéd szobához tartozóba vándoroltunk.Mit ne mondjak...sokáig időztünk ott mivel lazítottunk meg ugye Takumi megajándékozott egy kis masszázzsal.Már épp törölköztünk amikor kinyílt az ajtó.Egy döbbent fekete uke-chan állt.Óh valaki nagyon szerethet odafenn.
-Te Rocky-szólalt meg hangosan-ez most tényleg igazi-mutatott be ránk-vagy esti báb?-óóh egyem meg...tudom hogy én vagyok minden álma.De ezt hangosan hallani.Fenséges,na jó nem ezt mondta szó szerint de én tudom hogy ezt gondolja,vagy ha nem teszek róla hogy ezt gondolja.A kis barna csak pillog,de ő inkább Takumit vizslatta.Hmm...Hirtelen ötlettől vezérelve a kis feketéhez simultam.
-Mi a neved szép fiú?-búgtam.Zavarba jött ami fehér bőrén nagyon is látszott.
-A-Akito Ma-Masasanume.-nyögte be.Úh vajon hogy nyögne más szituációban?Például alattam miközben játszom vele?Hmm majd meg ki kell próbálni.Akito szép név.Végig simítottam a nyakán,az arcának élén,a száján.A kis szépség meg csak remegett.Elkezdtem játszani a hajával.Milyen puha és milyen fényes.Fél szemmel láttam hogy Takumi nekirohan a lánynak elejtea kendőjét majd pár perc után elrohan a szobánkba.Most kaparhatom össze azt a kis ütődöttet.Mély sóhaj hagyta el a szám.
-Sajnos mennem kell Akito-chan.De biztosra veheted hogy még fogunk találkozni és lesz közös programunk bőven.-néztem végig rajta ragadozó vigyorral.Hát igen neki kötelező programja lesz az ágyamban vagy bárhol ahol én gondolom.Mert tőlem senki sem menekül.Ezzel elmentem a kis ideg beteg után.A takarója alatt találtam rá.
-Mi a baj Takumi?
-Ő-ő-ő-ő.-dugta ki a fejét.Felnézett rám sírós szemekkel.-Látott meztelenül!És össze simultunk!Ésésés...-elvörösödött.
-Taat-kun élvezted ugye?-csak bólintott.-Akkor semmi baj.A kis csajnak nem vagy közömbös.És ugye neked sem.Szóval én azt javaslom hogy próbálkozz be nála.-erre csak hápogott.Bezártam a száját.-Nem vagy te hal hogy hápogj amúgy is ha nyitva van akkor valami oda nem való kerülhet bele.-vigyorodtam el.Erre még pirosabb lett.
-Ugye meg akarod szerezni a fiút?-kérdezett rá pár perccel később.
-Igen.És meg is fogom!
-Rég láttalak ilyennek-mondta elgondolkodva.
-Ezt hogy érted?-húztam fel a szemöldököm.
-Ilyen elszántnak.-csak pislogtam.
-Most mondhatnám hogy téged sem láttalak még ilyennek de abban nem lenne eredetiség.-csak kuncogott.-Na de aludjunk!-borzoltam össze a haját.
-Hai-hai.-nevetett majd bekucorodott.Én is le feküdtem az ágyamba.Hmm...Remélem álmomban meztelen Akitokat fogok kergetni...vagy nem is elég egy...csak csinálja azt amit én mondok.Ilyen és még ehez hasonló gondolatokkal léptem át az álmok birodalmába.



(Másnak reggel)

A reggel könnyen indult.Takumi tovább aludhatott mint én mivel neki 2.órától kezdve lesz dolga.Na de terem terem terem hova is kell mennem?Jaa megvan.Azzal rögtön oda kanyarodtam.Szinte kivágtam az ajtót.Lassan sétáltam be az asztalomhoz ledobva a könyveimet rá.Szétnéztem és sok sok nem felém néző diákot láttam.Mindenki a középre figyelt ahol ki is ült? Áhw megvan Akito-chan és Ismeretlen-chan.Ismeretlen-chan nagyon ijedten nézett míg Akito egyre inkább vörösen és vidáman.
-Ha kérhetném ide figyeljetek!-szóltam hangosan sőt egy kis dühvel.Ne nézzék őt,majd én nézem de őők nem.Mikor minden fej felém fordult.-Köszönöm.Nos mint láthatjátok van 2 új diák.De ne most éljétek ki magatokat.Mivel azért vannak itt hogy tanuljatok csodálatos személyemtől.Valaki még akar esetleg bámulni?Mert ha igen akkor itt vagyok.-csend.Ennyi emberek így kell helyrerakni jó pár diákot.-Nos hol is tartottunk?-ültem fel az asztalra és vágtam magam szexi pózba.Így adtam le a maradék időben pár érdekes információt.És vége lett.Mármint az órának.Utoljára Akitoék mentek volna ki.
-Akito
-Nyugodtan nekem úgyis rajz lesz.-Azzal a kis csaj elment,így kettesben maradtam kis áldozatommal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése