2012. február 11., szombat

Sensei és Sama kalandjai~Macska egér játék~




Sensei és Sama kalandjai
Macska egér játék


(Rocky pov.)
Ültem a repülőn Akitoval aki folyamatosan beszélt.Nagyon izgatott volt hogy végre kijutunk a kedvenc országunkba Japánba.De lefárasztott...Már eléggé laposan pislogtam amikor elhallgatott és elkezdett zenét hallgatni.Így a felszállás után nemsokkal elalhattam.Arra keltem hogy Aki-kun birizgál hogy kelljek mert nemsokára leszállunk.Nem nagyon voltam magamnál,így bekapcsolta az övemet.Mire magamhoz tértem úgy igazán már a csomagainkat fogtuk vagyis Akitonál volt a két gitár nálam pedig a táska és a fontosabb cuccaink plusz egy hordozóban a 2 cicánk Shin és Yum-Yum.Csendesek voltak.Elmosolyodtam.
-Végre itt vagyunk.
-Igen.-nevetett fel Sensei.-De olyan jó lesz már.Ide fogunk járni suliba meg meg uram isten én most örülök az iskolának?!-torpant meg.
-Hát úgy tűnik.-kuncogtam fel.Ebben a pillanatban egy férfi rohant Akinak aki elvesztette az egyensúlyát és elkezdett zuhanni a föld felé,de az idegen megragadta a derekánál.Komolyan úgy néztek ki mint egy romantikus filmben.Akito döbbenten pislogott a magas sexy idegenre.Félhosszú fekete haja hátra lógott zöld szeme furcsán csillogott az őt tartó emberre.Az ismeretlen fickó ezen elvigyorodott majd  majd felrántotta döbbent barátomat.Majd rákacsintott és elment(nem úgy és nem mostXD gomene nem bírtam ki~Roo) Ekkor én is lökést éreztem.Felnéztem és egy fekete szempárral találtam magam szembe.Láthatóan zavarban volt,de ez nem változtatott azon hogy cuki is.
-Go-Go-Gomenasai!-hajlongott.Zavarba jöttem...
-Semmi baj.-motyogtam egy apró mosolyal.Láthatóan megkönnyebbült majd tovább rohant Seme-sama után.Hmmm.....ezekszerint ismerik egymást vagy együtt vannak.Ahogy ránéztem Akitora nem úgy tűnt hogy örülne a második eshetőségnek.Mivel látszólag szemet vetett a titokzatos idegenre.De sajnos elenyészően kicsi annak az esélye hogy még egyszer találkozzunk velük...Indulni kéne a koliba...de Akito csak bambult.
-Na gyere te hős szerelmes!-ragadtam meg a kezét.Egy ideig még nem volt jelen szellemileg.Na jó az igazat megvallva a kollégium előtt tért magához.
-Hogy hogy egy helyen leszünk??-nézett rám nagy szemekkel.
-Koedukált koli+csak egy szabad szobájuk volt a tanárok emeletén.Úgy hogy egy szobában is leszünk.-csak bólintott.Nyugodtan indult el.A portán ő intézkedett,addig én nézelődtem.Szép,modern bla bla bla.2 alapvető kérdésem van. Wi-fi és Tv merre? Jó igaz ez csak 1 de csak azért mert ügyes vagyok.Ránéztem Senseire akire láthatólag a kis portás fiú nem enyhén rámozdult.Na most segítsek neki vagy ne? Mert már előtte van minden könyv,órarend,szobakulcsok...Ezek szerint ki kell menteni.
-Akito-chanoom~-szóltam hozzá olyan kis izés hangon-Menjünk már fáradt vagyok--
-Miért menne veled?-kérdezte össze húzott szemöldökkel a srác.
-Hát tudod ha már egyszer lefárasztott akkor illene ágyba kísérnie nem?-néztem rá.
-De akk akkor ti eggyütt vagytok?-zavarban volt.Ehh nagyon kis ártatlannak néz ki ezután...Hehe.
-Hát persze!-hogy nem.de ezt már csak magamban tettem hozzá.
-Ááh értem...ez esetben sajnálom Akito-san.-azzal a kis uke-chan elszaladt.Bár nem értem miért ha ő van a portán..Na de minket nem érint.
-Köszi-sóhajtotta Akito.Elkezdtünk felsétálni a legfelső emeletre.
-Semmiség.Bár nem értem hogy hogy találnak meg téged mindíg az ilyenek..
-Én se tudom.-sóhajtott fel.-De azért néha néhányat eltudnék fogadni...-felnevettem.
-Na Sensei ha ezt nem mondod akkor is tudtam volna.
-Halgass Sama mert te sem vagy jobb.-legyintett fejbe.
-Gomene-nevettem tovább.
-Javíthatatlan vagy.
-Tudom de te is.
-Hai-nevetett most már  ő is velem.És ebben a pillanatban fékezett le egy ajtó előtt.

(3óra múlva)

Este 7óra van.Már kipakoltunk és aránylag elhelyezkedtünk.Mindketten elfáradtunk így Akito és én is a laptopjainkat birizgáltuk az ágyainkon.Shin az ágyam sarkában aludt míg Yum Yum szobatársam lábánál durmolt.
-Na én megyek fürdeni!-ugrott fel egy idő után.Azzal kisétált egy törölközővel és az alvó ruhájával a vállán.Még hallottam ahogy kinyitja a fürdő ajtót.De már azt nem hogy be is zárja.Úgyhogy feltápászkodtam és kisétáltam.Akitot a fürdő előtt találtam döbbenten pislogva.Majd felém fordult.
-Te Rocky ez most tényleg igazi vagy esti báb? -mutatott be.Én mellé cammogtam majd én is hasonló sokkba kerültem.Mivel a fürdőben a 2 ismeretlen ismerős volt.A kis fekete testén legördültek a víz cseppek lapos hasa nedvesen csillogott elpirultam pillogott felénk.Míg a másik ragadozó vigyorral mustrálta Senseit.Enyhén kidolgozott mellkasa hasonló állapotban volt mint a kis feketének.Azzal a külömbséggel hogy hosszú haja arcára és hátára tapadt.Akito nem tudta róla levenni a szemét.Nem csodálkozom...hiszen mindkét férfin csak egy kicsi kendő volt.Ami eléggé beindítja az ember fantéziáját...
 De mik keresnek ezek itt?Miért néz az a hapi így Akitora aki el van pirulva?Uram isten mi lesz még itt?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése