2016. december 31., szombat

Egy év vége


Végre ez a horribilis év a vége felé közelít... Valahogy... mégsem érzem olyan különlegesnek a mai napot.Na de mi is történt idén?Jóformán semmi jó :'D  Minden ami elromolhatott elromlott. Barátok mentek el,kötelékek lazultak meg.De a 2016-os évben a blognál is voltak mérföld kövek.
Átléptük a 10.000-es megtekintést. 

Aminek nagyon örültem. Végül is 6 éves már a blog :')
Az idei évben a többihez képest elég sok bejegyzés született , szám szerint 56. 
Próbáltam minnél több tartalmat adni, ami érdekelhette az olvasókat. Ezzel célt is érttem és nem is. A látogatók száma igaz, hogy nagyjából megnőtt.... de ezen kívűl semmilyen aktivitás nem volt. És ez a mostani szavazáson... kicsit kiverte a biztosítékot....több mint százan nézték meg a bejegyzést és a látogatás is stabil volt...de 3 (!!) ember vette a fáradtságot, hogy ráklikkeljen valamire. Hogy elmondja, mit szeretne olvasni, minek örülnétek. És...ez fájt. De bitangul.
Mert rengeteg időt öltem bele...főleg az idén. Versek, fanfic,novella.... és semmire sem kaptam semmit. De még csak a fb oldalt se likeolta senki... 
Komolyan megtört bennem valami. Fel akartam hagyni mindennel...az írással,a blogolással, a mindennel. 

Így egy kicsit...nem tudom. Még mindig nagyon közel állok hozzá, hogy abba hagyjam, de a Geeky space-t nem hagynám ott... Mert oda azért kevésbé személyes dolgok kerülnek mint ide.
Pedig testvér oldalam is lett... és ez picit furcsa, mivel eddig itt mindent magamban csináltam. Egyedül voltam itt, néha voltak kommentek, de nagyon nagyon elvétve. 
Nem túl vidám utolsó bejegyzés az évre, ugye? De... ha más nem le szerettem volna írni. Hogy ne tűnjön hirtelennek, ha mégis abba hagynám. 
Nem tudom, hogy mit kellene tennem....
Komolyan az idei évben, ha nem lenne tartásom már rég felakasztottam volna magam az első cseresznye fára. Még nem tudom megszakítom-e a blogot....Majd jövőre eldől. A következő 2 hónapban vizsgák lesznek szóval lesz időm gondolkodni....Még mindig nem azért írok, hogy "híres" vagy faszom tudja mi legyek, viszont a pár embertől aki itt jár...szeretném, ha kommunikálnátok gyerekek. Mi jó, mi nem, mi legyen, miben kellene fejlődnöm, mik tetszenek miért. Igazán szeretem hallani az emberek véleményét...történetét. 
És ez most hiányzik minden rétegben....és igazán feltöltő hatása lenne... Tudom amúgy, hogy jóformán mindenki arra, számol, hogy valaki más kommentel, valaki más véleményt nyilvánít,de...az más véleménye, továbbá mivel mindenki másra számít, végül senki nem csinál semmit...
Na de mindegy. Ez egy esemény dús, negatív év volt. 
De abban jó, hogy sokat fejlődtem, megteremtettük a Geeky Spacet, elkezdődött a Purple Giant and Sarcastic Snow White, ami felkerült wattpadta is, ahol csodák csodájára kaptam kommenteket, az egyetem is döcög előre. Minden halad. Minden változik és végre ez a hangya anya baszó év is tova száll~
Végül pedig...Boldog új évet mindenkinek,aki erre téved :)









3 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Én csak nemrégiben találtam rá a blogodra, mert ugye Wattpadon leltem rá a Murasakibara-kunos fanficedre, és akkor írtad, hogy van ám egy blogod is. :D
    Szerintem ne hagyd abba ezt a blogot. :) Itt rólad is lehet olvasni, és a történeteidet is. Bár, ha kicsit változtatnál a blog kinézetén, mármint nem az egészen, hanem kicsit elkülönítenéd a magánéletedről szóló posztokat és a történeteseket is. :)
    Nem mintha én nagyon értenék ehhez, de vannak ilyen oldalak, ahol segítenek benne, hogyan lehetne jobban átlátni az egészet. :)
    Utólag is Boldog Új Évet! ^^
    Üdv,
    Nini.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszönöm :) még vannak kétségeim arról, hogy megérné...
      Már próbáltam, de sajnos...technikai analfabéta vagyok :'D így amíg nem találok valakit,aki segít sajnos csak próbálgatni tudok és nem okvetlen tudom ezt leváltani^-^'
      Milyen oldalakra gondolsz?
      Köszönöm szépen :) És a kommentet is nagyon szépen köszönöm! T^T

      Törlés
    2. Én se értek ilyenhez, de vannak ilyen segítős oldalak. :)
      Pl, ezek:
      ~http://kawaiiblogdesign.blogspot.sk/p/design-blog-torvenyek.html
      ~http://blogdesign-critics-dreams.blogspot.sk
      ~http://skyscraper-blogdesign.blogspot.sk/
      Az első 2-ről csak segítséget nézhetsz, az utolsón talán vállalnak átalakítást. :)
      Ne hagyd abba ezt a blogot, ezen van a kedvenc KnB-s fanficem. :c Nagyon nehéz magyart találni, ami még ráadásul jól is van megírva! :)

      Törlés