2016. december 9., péntek

Az erőm nem sok, ellenben kevés (Blogmas 1 )



Mindenkinek vannak nehéz időszakai, momentumai. Komolyan, ki nem érezte már úgy, hogy faszom az egészbe, felcsapok kalóznak?
Én újra és újra ide jutok egy ideje. Mert igen, vagy hogy minden ellened fordul. A közel múltban már kezdtem így egy bejegyzést és akkor úgy éreztem, hogy nem lehet rosszabb. Dee lehet. Soha ne mondja senki, hogy nem lehet rosszabb, mert az élet megmutatja, hogy tud ám kreatívabb lenni.
Mert a jó és a rossz dolgok mindig fokozódhatnak.
Az igazat megvallva, elvesztettem a céljaimat. Csak ültem és nem tudtam semmi pozitívat vagy épp jót írni, ami egyre jobban kikészített. Kikészít. Egy ideig még tudtam húzni a Geeky Space-szel, de már oda sem megy úgy igazán. Nem azért, mert nem akarom. Egyszerűen... elfáradtam lelkileg és testileg  és nincs miből erőt merítenem, semmire sem kapok reagálást és minden mellett...higyjétek el jól esne.
Na de mi is vezetett el eddig? Konkrétan minden szét esett. Nagymamán kórházba került, anya megsérült, áram rázott meg, szétment a térdem és valahogy nem találom a boldogságot és az ösztönzést. Minden nappal egyre nehezebben kelek fel, a sok vita, a pozitív megerősítés hiánya...minden téren nehéz. Persze tudom, hogy ez az élet rendje és ez mutatja, hogy felnövünk... De szerintem ez így nem fair. Több részről sem.
Évekkel ezelőtt, amikor elkezdtem írni itt a bloggeren egy nagyon színes, aktív közösség volt tele élettel és tehetségekkel. Most meg...csend és hulla szag. És a héten komolyan mondom ez volt a tető pont. Blogokat kérnek fiatalok. Elkezdett,kreatív dolgokat/ helyeket. Értem én, hogy sok téren hanyatlik a kreativitás...de hogy neked áll egy 13 éves picsa kezdemény, hogy add neki oda a te munkád jóformán, mert nek frissítetted x ideje... Hát egy élmény volt . 
Tehát minden torlòdik. Elveszik. Elveszem. Elengedem. Elengedtem.
Komolyan ennyi barátot elveszíteni 1 év leforgása alatt karrier. Pedig mindegyik nagy szavakat használt. Olyasmiket mint az örökké.
Mindezek után elgondolkodtam... Vajon... hiányozna valakinek, ha abba hagynám az írást? Vajon... lenne olyan aki azt kívánja, hogy bárcsak ne tettem volna? Vajon ha eltűnnék mindenki életéből hagynék valamilyen űrt?
Ilyen gondolatokkal küzdök...Mert mindenki kap valami pozitívat...mindenki felfelé halad az életében én pedig lentről figyelem őket egy másik világból, ami fekete,vörös, szürke... és tele van démonokkal.

Emiatt nem volt mostanság bejegyzést. Próbáltam ebből kijönni. Néha sikerrel.
Mert amúgy... lett egy testvér oldal, aminek a linkjét oldal megtaláljátok.
Emellett kikerült a Geeky Space linkje is.
Érdekes volt így elkezdeni a blogmast....De ezt.. valahogy össze kellett magamban szednem, hogy szembe tudjak szállni a problémával vagy legalább tisztában legyek vele.
A blogmasról:
Mostantól megpróbálok minden 1-2 nap valamilyen típusú bejegyzést hozni egészen karácsonyig. Hasonló, mint a vlogmas...csak blogmas^^ Megpróbálok vidámabb témákkal jönni és őszinte kíváncsisággal várom, hogy milyen bejegyzésekre lennétek vevők.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése