2013. november 23., szombat

Breaking News #2


Jól elmentem enni mi?xD
Gomen tényleg ismét sűrű hetem volt.De megvan az előnye hogy ennyi időt szánok a tanulásra mert kereken 4-es lett az átlagom.Na tudni kell hogy nekem évek óta nem volt 4-es az átlagomxD Már csak 2 tantárgyat kén felhúzni *töri,német* és akkor rendesen nagyon precíz lennék.És büszke vagyok magamra *w* de éhes vagyokxD halljátok üres a hűtő*na jó tele van tömve szalámival de kinek van hozzá gusztusa mikor azon tartják őt egész héten?* szóval éhezem T.T Kezdjük azzal hogy volt név napom és kaptam egy csomó könyvet meg csokit :3


ezeket kaptam rá :3 Cassandra Clare Végzet ereklyéi sorozat első három része,Obszidián,A japán kapcsolat,Szent Johanna Gimi Ketten,Japán nyelvtani összefoglaló.A Csontvárost Hamuvárost és az Üvegvárost természetesen már olvastam*ajánlom mindenkinek*.A Japán kapcsolat...magyar író nőtől származik.Abba csak bele kezdtem az eleje kicsit uncsi és a stílusa is érdekes de megéri elolvasni.Szent Johanna Gimi....Tipikus :D imádom :D A Japán nyelvtani összefoglaló pedig igen hasznos.Csak olyanoknak való akik elkezdték már a nyelvet de minden nagyon érthető benne és jó olvasni.Az Obszidián....az pedig az Obszidián.Azt egy videóban elemeztem.Majd linkelem.De egy igen magával ragadó történet első része a második kötet is megjelent már aki teheti olvassaaa.
Imádom :D
Na.....itt a link ahol erről a könyvről beszélek:

Meg sikerült a kresz*o* 
szóval annak is örülök mint cica a farkának*vagy halacskának* 
készült pár kép  amikor oda voltunk.Úgy mentem be baszki....Gréta megfenyegetett hogy ha nem sikerül megver.Meg előtte elmentünk a mekibe.Na többet rendeltünk hogy legyen utána is kaja és láttunk egy srácot.Na a gyerek első ránézésre kocka.Második ránézésre még kockább.Na amint felállt kiderült hogy egy százas szeg *swag*  iphone meg felhallgató meg minden játszik.Nagyon csodánylatos volt :D aztán a maradék kaját *hamburger sült krumpli* a tatyókba.Aztán elmentünk.Na ott kinyitottam a táskám meg Tucci is és ilyen mekis szag áramlott ki.Mi meg így néztünk utána akárhányszor ki akarta valaki nyitni  a táskát rá lett kiabálva hogy "KI NE NYIIISD"  na értitek :D




na amúgy ez még a szalag avató bál előtt volt.Amire duzzogva elmentem,nem lett olyan vészes.Igaz előtte hisztis picsa voltam de naxd táncoltam pár emberrel meg elmentünk ide oda.Meg Dávid (Gré pasija) rálépett jópárszor a lábamra amikor mezitláb táncoltam.
Komolyan....feledhetetlen volt.Bár nem azt mondom hogy be lesznek ezek ütemezve hogy menni fogok mindig.A sajátomra még elmegyek oszt csövixD
Na akkor pár kép a napról éjszakáról :D

Itt indultunk elfelé.Van nálam egy köteg cucc....Mert mamánál aludtam :3







Dancee :D Nagyon nagy volt :D pörögtem forogtam meg mindenek.Szeretek Tuccival lenni...ő olyan vidám élettel teli totális ellentétem :)
Ja meg szőkeség...no komment.Ugyan olyan szellemes maradtam szőkén is :D Na de haladok mert baj van a nyakammal és elég volt eddig tartani azt a tököt a nyakam végén xD


Bye bye ~





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése