2013. október 20., vasárnap

Hatvanadik bejegyzéés :D




Halljátok én nagyon bamba vagyok O.o Megnyitottam ezt beírtam a címet és kiléptem.Erre valahogy közzé tette O.o hogy hogy  a picsába...azt nem tudom.Most komolyan valakinek ötlete?xD Mert én nem tudom.Amúgy tényleg a 60. bejegyzés.Valami különlegeset akartam de nem jutott eszembe semmi olyan ezért léptem ki belőle anno.De neem közzé tétel >.<
Olyan idióta vagyok.T.T
Na de akkor magamról csinálok már egy ilyen valamit :D
Mintha amúgy másról is lenne szó...Na mindegy kezdem :D

  • Szeretem a jrockot és  kpoppot*mily meglepő nee?*
  • Van egy kutyám akibe lehet képzavart neveltem mert Cicának szólítottam és annak képzeli magát
  • Van egy pár kedvenc idolom....like:Choi Minho,Henry,Kyuhyun,Yesung,G Dragon,Yoseob,Kiseop,Taemin etc etc
  • A legtöbb női koreai női sztárt utálom mint a bűntxD*meg lehet érte kövezni*
  • Imádom a 2ne1-t
  • Szeretek különböző országok kultúrájáról tanulni
  • Imádom a pepsit és a coca colát csak le vagyok róluk tiltvaT.T
  • Nagyon válogatós vagyok
  • Rohadtul nem vagyok finnyásxD
  • Szeretnék megtanulni gitározni
  • Gyerek korom óta imádom Japánt és el akarok oda menni
  • Gazerock is never die!!
  • Eléggé ázsia orientált lettem
  • Sokan kicikizik azt amit szeretek
  • Imádom a telet
  • Teli hoold <3
  • A kutyámat Little Snoopy Miyavinak hívják.Eredetileg Little Minho Miyavi Sebastian Rennek akartam elnevezni csak anya lebeszélt rólaxD
  • a családomban rajtam és az egyik mamámon kívül mindenki utálja a macskákat
  • Tehát akarok egy macskát.Lehetőleg ragdollt.És Zennek fogom hívni*-*
  • Most kezdtem el lerakni a jogsit
  • Most fogok ötödjére menni kreszre...
  • Egyszer megkérdezték tőlem hogy mi az álmom mire azt feleltem hogy körül utazni a világot a macimmal és egy sünivel mire az illető azt mondta őrült vagyok de bír
  • Tavaly halloweenkor úgy kisminkeltek hogy nagyon :D


na így néztem kixD

  • Néha igen depresszív tudok lenni
  • Szívesen ismerkedem
  • Ha tehetném egész nap lustálkodnék
  • Nagyon nagy hangsúlyt fektetek az érzelmekre és az álmokra
  • Mindig kiállok azért amit akarok
  • Igen makacs tudok lenni
  • Szeretem a málna szörpöt
  • A Gazettoból mindenkit szeretek pedig az ritka dolog~
  • Imádom Ahn Daniel száját...Mert nézzétek már:




Mosst néézzéteek máár*-*

  • Choi Minho....a szerelmemxD mármint tetszik ahogyan a gyerekkel bánik meg ilyenek.És ő hasonlít legjobban az álom pasimra.
  • Néha elég idiótán tudok viselkedni akár egy gyerek
  • Van egy két plüssöm ami mindig az ágyamon van


Nah ennyi egyenlőre :D legközelebb a 100asnál fogok ilyeneket csinálni...addigra hátha lesz valami elképzelésem is hogy mit írjak :D Mert azt hiszem most ez látszik hogy full random :D
És még egyszer bocsi....az üres bejegyzésért><
NYah Bye bye~~~






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése