2013. október 18., péntek

Új kinézet :D + egyebek^-^


Majdnem teljesen megújult a blog :D még a fejléc híja van de arra egyenlőre nincs ötletem.De amúgy bármilyen ötletet fogadok hogy mit kéne csinálni.Ilyen téren full nyitott vagyok.
Azért választottam ezeket a kis valamiket mert kis kormik vagy mik*fb-ről töltöttem ott annak volt beállítva* és tök viccesnek hatott mert ugye az én család nevem Kormos :D Besírtam és gondoltam humorizálok mán' egy kicsit itt is~
Végre megkaptam amúgy a kirándulásos képek nagy részét így majd csinálok belőle vidit :D
Azt majd ide is linkelem mert jó pár érdekes kép születettxD Komolyan olyan hülye vagyok hogy papír hiányzik csak és hivatalos lenne :D 
Az első vissza téréses cuccli nem lett valami vidám.Amiért bocsi.De na...néha becsúszik.Óh találtam egy képet ami jó :D


Ez amúgy rohadt igaz.Most gondoljatok már vissza hogy hogy néznek ki az emberek 6-ban.Uhf...komolyan a világért nem mennék vissza.Annyi macera meg hiszti érzékenység pubertás.Faszomnak sem hiányzik.Bár szívesen vissza kapnám az akkori osztály közösséget.Pár ember vissza 2 el :D Komolyan kész felüdülés lenne.Most figyuzzatok amúgy hogy néztem ki 6-ban:


Most komolyan....pfeejj...még rossz rá nézni>.<  
Kíváncsi lennék amúgy ki hogy élte ezt átxD Mármint ki hogyan látta a dolgokat hatodikban.
Az annyira rawr.Bocsi de olyan kelekótya vagyok.Meg álmos.Hisztis.Akarom hogy valaki itt legyen meg ááááááááááááááááááááááááááááá.Na
oké.
Én befejeztem ezt máraxD Túl idióta vagyok egyenlőre.
Amúgy ha valakinek van a fejlécre vagy blogra szóljatok :D komolyan mert néha nincs ötletem mit kezdjek vele.Meg eleve a technikai részhez olyan sík gyökér vagyok hogy azt nem hiszi el senki.Képes vagyok elrontani bármit bármikor.Néha még az fbmen is olyat csinálok hogy  mást kell megkérdezni hogy hogy csináljam vissza.Keresni sem tudok normálisan google-on.Én valahogy mindig bele botollok a dolgokbaxD ha nem keresek akkor találok szóval sose keresek.
Amúgy hétfőre kisbeszámolót kell tartanom Zola Nanájából.Valaki olvasta??
Mert én csak elkezdtem egyszerxD de találtam jobb elfoglaltságot :3
Na komolyan lépek olvasni animézni.
Bye Bye Mina-saaan~~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése