2014. augusztus 31., vasárnap

School Haul :3



Na...előre bocsátom hogy bocsi a képek minőségéért,mert a drága új telefon úgy döntött hogy hiába van beállítva a vaku őt nem érdekli mert ő megteheti hogy szar képeket csinál~ hogy nyaljon sünt.Na de mindegy.Az iskola....szar az egész.Viszont vásárolni imádok rá.Továbbá elfelejtettem lefényképezni az új tolltartóm-.- jézusom..hol tartom az eszem?~ Na mindegy...Szépen neki kezdek.Útközben meg majd lefényképezem és felrakom gépre.Ha megengedi a nagyságos telefon uraság.

Vettem ilyen kis ragacsokat mert valahogy jobban tudok ilyenekkel tanulni~Az alsók külön voltak az 5kis köteg volt 300ft a felső meg picit drágább.





Kis és nagy alakú füzetek+egy mappa a mateknak.2-3füzet kimaradt mert...hát borzasztó minőségre sikeredett a fotó de van ahol a háttérben látszanak a kis vigyori fejes füzetek.




vinyetták és órarendek sajna minden évben fel kell belőle szerelkezni.Általában animés a vinyettám de az idén megfelel a cicás és a városos is arra a pár darab könyvre.


Ezt a tollat amint megláttam imádtam.Halványkék,kicsi ölelkező figurákkal azt a 200ft-t meg nem ki tudja az ember fizetni?xD



Környezet tudatos szempontból vettem az eper táskát mivel a sok műanyag meg mit tudom én milyen táska eldobálása károsítja a környezetet,plusz ezt tovább használhatom és eper alakú is~



Sajnos az idén romlott a szemem emiatt új szemüveg is kellett...és hülye lettem volna nem venni hozzá egy illő tokot ami még le is volt értékelve~


Ezt még nyár elején kaptam arra az esetre ha nagyon kevés dolgot kéne vinnem az iskolába...szeretem a kéket,szeretem a szegecseket...szóval a fidres fodros nőies anyukám nem rontotta el a választást>.<


A rilakkumás pénztárcámat félre raktam és helyette ez a furi de aranyos darab kerül bele a táskába~

Ahogy ezt a táskát megláttam...szerelmes lettem.Onnantól nem lehetett elráncigálni előlexD


Na itt az az istenverte tolltartó is végre>.<"



Ééés igazam lett.Elég későre lett kész...oly annyira hogy már elseje van és 5óra múlva szépen kelek mert én egy kibaszott hero vagyokxD Utálom mint a bűnt.A kelést is és a sulit is.Szívesebben fejlesztem magam otthon.Higgadtan.Ráérősen.Na de haladok szépen..nyugodtan.Aludni.Mert ilyenkor már sajna kell mert kezdődik a kínzás~
Aki suliba megy holnap sok sok szerencsét,aki dolgozni annak is,aki meg otthon marad...tudja meg hogy rohadtul irigy vagyokxD
Bye Bye <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése