2014. július 8., kedd

Új kinézet+4044 oldal megtekintés+elmélkedés


Konbanwa mina-saan~
Hogy van mindenki???Mi a véleményetek az új kinézetről?? :D Nekem tetszik bár még van rajta mit alakítgatni.Majd ha rájövök hogy hogy kell megcsinálni amit kigondoltam akkor lesz szebb is~
Juujj és láttátok hogy hány oldal megjelenítés van?*-* Amikor megláttam hogy hányan olvastak eddig a szívem csak úgy repkedett örömében.Számomra nincs nagyobb öröm ennél^^ Legalábbis egyenlőre ennek örülök a legjobban.Na már javában tombol a nyár és már ténylegesen is mert olyan meleg van hogy megtikkadok.Amúgy....egy kis környezet váltás kellett ahhoz hogy tudjak írni ide.Mert jelenleg Nyíregyházán vásárol apa én meg a kocsiban dekkolok Hetlia English-sama Pub and Go-ját hallgatok és írok xD szóval nagyon segítőkész vagyok komolyan.
Mostanában nem volt valami jó kedvem,de határozottan javuló tendenciát mutatok e részről.
De meg szeretnék osztani valami (már) vicceset.Tudjátok voltak ezek a nagy esőzések (már ahol)
Na én épp az egyik közepén jöttem rá hogy még nem vittem ki a kutyának a kaját aznap.Gumitalpú papucsban kisazzéztam a tányérral,beraktam a ,,kis" tányérkájába majd úgy gondoltam hogy vissza felé futok .Na már most ezt...nem kellett volnaxD Nálunk a fal mellett áll a biciklim én mellette el is csúsztam.Olyan szinten hogy a bicikli rám esett a tányér eltört a lábamon és felülről rám köszönt egy vas rúd is.Na én olyan sokkban voltam hogy fel nem álltam.Ültem és néztem az esőt.Hogy ez wtf? De aztán elkezdtem gondolkodni hogy....az emberek sokszor elesnek,megbotlanak.De vajon miért állnak fel ha könnyebb ülve maradni és hagyni hogy az esemény bekebelezzen?Miért próbálkoznak olyan erősen a talpukon maradni?Miért küzdenek ennyire?Egy ideig még ültem de aztán meg el kezdett idegesíteni.Emlékszem...az járt a fejemben hogy: "Egek...ez milyen kellemetlen...de..mégis...mi a faszomért ülök még?,, Aztán rájöttem hogy az embereknek mindig is az lesz a dolguk hogy valamibe bele bukjanak majd felkeljenek és tovább haladjanak egyenesen az útjukon.Nem számít mit gördítenek eléjük,milyen nehézségekbe ütköznek mert bennük van az hogy tovább és tovább mert akarom ezt meg azt meg amazt.És ez így jó szerintem.Az emberek gyengék mégis annyira erősek.Könnyen törünk és hamar össze is szedjük magunkat mert kevés fajban van ilyen kibaszott erős túl élési ösztönxD De ez egyszerre átok és áldás.Áldás mert hát...ez nagy kincs.Hogy ilyen egyenesen tudunk előre haladni(már aki mert vannak olyan gerinctelen emberek akikre még egy golyót is pazarlás kilőni) és hátrány mert ha az ember kiég...bele fárad az állandó küzdelembe...Onnan már igen kevés kiút van.
Hah...amúgy ezzel nem is tudom mire akartam kilyukadni...csak úgy az eszembe jutott....
Amúgy kapni fogunk kiskacsákat és lesz egy kis cicám is.ElviekbenxD Úgy volt hogy a kacsák tegnap jönnek de aztán átrakták csütörtökre,mert elsőnek a hátrányos helyzetű családoknak adnak.De hát na.Így is lesz időm pesztrálgatni a kicsikéket.
Na de megyek...szépen aa Metroba?O.o faszaxD na de este még írni fogok szerintem egy kicsit
bye bye~ <3




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése