2014. július 10., csütörtök

blogolás blogolás~


Kyaaa kedden nem volt estére netem T-T azt se tudtam mit kezdjek magammal,hiába olvastam nem találtam semmi olyat ami leköt,hála a drága viharnak.Most pedig szépen neki ültem hogy írok meg megnézem előröl a Fairy Tail-t.Szóval így...elvagyokxD bár most felnéztem és úgy megugrott tegnap óta a megtekintési ráta hogy ilyen

Aztáán


Kajak szinten neki kezdtem sírni örömömben xD 
Drága testvírem meg csak nézett hogy : Mi a faszom van veled jó jány?
Én meg: Olvasnaaak TwT
Örülök neki~
Na de hol is hagytam abba...?Ja elmentünk vásárolni.A kasszánál a csaj nagyon bamba volt.....A Kit-Kat-es tölcséres fagyit beütötte 100 forintért xD csak kinn vettük apával észre,szóval úgy voltam vele hogy nem megyek vissza reklamálni vagy szólni és elnyalogattam szépen,aztán meg kinyúltam mint annak a rendje.Ez ment egy ideig,beszélgettem el voltam,azonban mint tudjuk....semmi nem maradhat nyugodtan.Éreztem hogy valami mászik a kezemen...Na oda kapok,elrántom.Nézem egy kibaszott darázs feni rám a kibaszott fullánkját.Úgy megijedtem de úgy hogy két másodpercig meredten néztem majd egy harci bazdmeggel és a lábamról eltávolított papuccsal eltávolítottam az élők sorából.Apa mellettem annyira röhögött hogy nagyon >.< És felszólított arra hogy a mészárlásom után távolítsam el a hátra hagyott tetemet.Én meg jó kislány módjára egy papír zsebkendővel felkanalaztam a maradványokat és kidobtam az ablakon hogy elszálljon az örök virág mezőkre ^^ Haza értünk és kipakoltunk aztán ugye vihar.Olvasás mert ami után írtam a mit tudom én parkolójából elkezdtem gépezni és a gépem faszásan lemerült.Tegnap elkezdtem ezen dolgozni de aztán bealudtam>-< tehát hanyagolható.Amit igazán ki akarok a tegnapi napról emelni az egy igen érdekes dolog ami apával történt.Tudni kell róla hogy ő el szokott járni a töltésre futni és biciklizni minden nap.Múltkor sem volt máshogy,ment bicajozott amikor szembe ment vele egy őz.És megtámadta és megkergettexD És ezt olyan halálra vált arccal mesélte el hogy én sírtam a kacagástól.Elkezdi:"De kicsim komolyan fújt meg morgott és nekem jött és meg akart ölni"
erre én:Ja apa...mert bambi egy olyan hihetetlen gonosz élőlény volt már a mesében is hogy neki ment mindenkinek és legyilkolt egy falut.Szegény apa azóta is duzzog hogy hogy lehet ilyen gyereke hogy nem áll a pártjára mikor komoly támadás érte.
Nem tudom ki hogy van vele de ha nekem az mondják őz ez a kis teremtmény jut eszembe és nem vagyok képes rossz véleménnyel lenni róla >-<


Nos a mai napról pedig....Most fognak jönni a kicsi kacsák\*o*/ 
Alig várom már hogy megérkezzenek.Már fenn ülök az ablakba és lesem a köz munkásokat hogy mikor szándékoznak már ide érni xD De egyenlőre még mindig nem szándékoznak ide jönni....Hogy egy bambikák tekernék ki a nyakukat >< de mindegy van még idő....a kutya meg ki van engedve,tehát ha olyanom van még mindig rájuk ereszthetem a drágaságom xD
de lehet nem mert ilyen kis édesek jönnek~


Amúgy ebben a pillanatban játszódott le egy másik érdekes beszélgetésem mamámmal.
Mondom neki hozzon fel egy ládát amiben egyenlőre tarthatjuk a kis jövevényeket.
Elkezdi nekem magyarázni hogy de az nem jó mert a patkány meg a menyét kiszívja a vérét és ott hagyja.
Komolyan néztem egy ideig rá hogy hát ha azt mondja hogy bocsi a denevérre gondoltam de semmi...Mondom:Mama....az a denevér. És kajak szinten elkezdte nekem magyarázni hogy a patkány és a menyét vér szívó állat és a macska is csak a kacsák vérére utazik.
Komolyan ilyenkor gondolkodom el hogy milyen családom van....Az egyik vérszomjas őzeket lát mindenhol a másik szerint meg a patkány,a menyét és a macska vér szívó állat,a harmadik meg úgy tartja hogy egy pálinkával jó kezdeni a napot meg ilyenek.....Fura azt érezni hogy normális vagyok közöttük o.o mert köztudott én meg a normalitás levelező viszonyban állunk egymással néha néha.De ennyi.
Na egyenlőre ennyi voltam.Mert van egy ari kutyám aki kinézte magának a meggy fát hogy leeszi a rajta található dolgokat....
Bye Bye mina-saan

Apropó sikerült új fb oldalt csinálni az új fiókommal><










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése