2012. március 13., kedd

Régi emlékek és még pár dolog

Így este felé kezdtek eszembe jutni a régi (na jó nem annyira) emlékeim.Hogy mennyire imádtam a Shinee-t főleg Minhot és szinte (na jó nem csak szinteXD) szerelmes voltam beléxD Tudom gyerekes de egyszerűen ez volt.(meg egy kicsit most is mert azért nem rossz pasi) Tetszett ahogy kinézett meg a hangja is*-* egyszerűen beleestem mint vak ló a gödörbeX"D  Hát naa...de ekkor már ugye imádtam a Jrockot meg úgy Japánt is és így elfelejtődött.Most meg megtaláltam a régi képeimet és úgy éreztem ki kell magamból írni meg nehogy már csak a könyv legyen itt.Na de vissza kanyarodva ennek köszönhetem hogy egyik nagy álmom elmenni egy Shinee koncertre.De ez ráér inkább mennék most egy Gazette vagy Miyavi koncira><   vagy Lm.c*-* mondjuk ők jönni fognak májusban...Na hát ha majd a szülői szigor mellett elmehetek*-* 
Na de áhw annyi meg annyi emlék jutott eszembe~ 
Ja meg lett még egy lányomxD Kicsit azért durva hogy tizen valahány évesen 4 fogadott lányom van de szeretem őket.Visszatérve a 4.lányom neve Kitty.Kis aranyos amúgy csak az öcsémet nagyon utáljaXD Hahw~
Meg gondolkodom egy Kat-Tunos könyvön.Annyira tetszik a Jin Kame páros de mivel Jin már sajnos nős Kaménak egy saját szereplőt szánok.Ueda központú lenne amúgy mert a Kat-Tunban nekem ő a best de nem is tudom...Mert Gacktot is akarok bele de izginek is akarom...Huuh..Még ez nagyon függőben van.Aztán megtaláltam egy régebbi könyvem amit elkezdtem írni.Most azon gondolkodom hogy azt felrakjam-e.Röviden arról szól hogy van egy csaj Rebecka aki talál egy cicát aki korán sem hétköznapi.Van benne minden szerelem akció stb.Igaz csak 3fejet van készxD A címe pedig The cat man.Azt hiszem ezzel mindent elmondtamxD Na meg még van egy olyanom is hogy The black star's light ez olyan Harry Potteres meg Eragonos meg Gyűrűk urásXD Itt Rebecka Adaleide Evenstar kalandjairól lehet olvasni.Meg megmeg ööh van egy Lm.c-s is valahol de abból csak 1fejezet van kész.Mondjuk jó pár olyan könyv vanxD De visszatérve az Lm.c-s az egy trilógia 2.része az első részéből pedig 4-5fejezet van készxD Akkor még van egy Shinee-s történet is meg egy Gazette-s Miyavis ami már majdnem kész. Bár ott még nem tudom hogy az egyik karakterem jöjjön-e megint össze Kai-al vagy menjen Reita-sanhoz....Meg ki akarok belőle írni jó pár ember megváltoztatni pár szereplő külsejét de amúgy már harminc valahány fejezet kész.Úgy hogy így állok.Gondolkodom hogy rakjak-e fel más könyvet vagy hagyjam a francba...Aki olvassa ezt a blogot az vajon akarna-e ilyet olvasni? Vagy nem? Ezen gondolkodom egy idejexD Úgy hogy szerintem csinálok majd egy ilyen közvélemény kutatást....Vagy kommentbe is lehetne szólni és akkor nem kellene azzal a valamivel vesződnöm...Igazán megköszönném ha írnátok ez ügyben...Bár nem kötelesség semmi maximum később kerülnek fel vagy épp nem><"
Hah ennyi voltam mára holnap még írok*készülődik az alvásra*
XoXo Roo-chan 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése