2011. december 3., szombat

The First


 Fúú hát kész lett a blog :D Szerintem tök jól sikerültxD Ebben volt szerepe Áginak is :D Ő csinálta meg a fejlécet és tiszta ügyes volt.Legalábbis szerintem :)
Nos ez ugye az első bejegyzés  szóval írok egy picit magamról.Ilyen táblázatosan mert úgy könnyebb és ha valakit netán érdekel könnyebben átlátható:)
Név: Little Rocky
Becenév: Roo,Roo-chan,Rocky
Magasság: 165cm
Szemszín: kék
Hajszín: feketésbarna
PC:nincs de a fülem 5helyen ki van lövetve
Kedvenc.:
Előadó: Gackt,Adele,Birdy,Avril,Pink,Miyavi
Banda:Gazette,Paramore,LM.C,Alice Nine,SuG,Versailles(és még sok)
Szín: fekete,lila,kék,piros,sárga,fehér
Zene: Rock,Pop de alapjában véve ami megtetszik
Állat:  kutya,macska,vadászgörény,tigris,farkas
Márka: Converse,Retro
Évszak: Tél,Tavasz
Film: Sok van.Jelenleg Immortals
Tantárgy:  biosz,irodalom,rajz
Ország: Japán,Amerika,Anglia
Innivaló:  Fanta,Pepsi,Almalé,tea,stb.
Könyv: rengeteg van
Sorozat: abból is van egy köteg
Mondatok: Anyáám!Na ne bassza máár!
Időtöltés:  alvás,írás,olvasás,filmeket nézni,barátokkal lenni,állataimmal fogalakozni

Többi dolog:


Van még egy kiskutyusom aki nem is olyan kicsi.Az ő neve Little Snoopy Miyavi.Hát ő egy golden.Imádnivaló és hatalmas kutyus :)  Ő az én szöszkém :)
Imádom a barátaimatxP Mert mindenki más  és és más mégis általában megvagyunk :D
3 "lányom" van: Gracy,Manó és Mucy. Mind lököttek de hihetetlenül jó barátok.
ÖÖ meg hát nem tudom.xD Nem tudok bemutatkozást írni:)
Na de ennyit mára,mert fáradt vagyok.

XOXO Roo 





3 megjegyzés:

  1. Igen, ide tévdtem!!! Ez a bejegyzés se ma íródott. Sokkal bővebben kezdted mint én! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uram atyám... hát hogyan keveredtél ide? :D Nem...sőt... :D azóta azért...lehet változtam :D

      Törlés
    2. Meg akartam nézni, hogy kezdted! :D

      Törlés