2015. december 31., csütörtök

Visszatekintés 2015-re


No..Elröppent egy év...Egy egészen hosszú év. Nem is tudom,hogy hogy mehetett el ilyen gyorsan...Még emlékszem,hogy januárban mi minden volt előttem.Érettségi,felvételi,ballagó,nyár minden még csak előjáték szinten sem volt jelen.Na jó az érettségi talán mert annak az előjátéka évek óta kínozott minket a beteljesülés nélkül.Aztán hirtelen minden elkezdett pörögni...A ballagással kezdődött.



És véget is ért hamar. Ezután volt egy buli. Így visszatekintve eléggé...gyorsan elment és most már bevallhatom,hogy horribilisen viselkedtem.A nagy vendég seregben inkább olvastam.Eléggé fáradtságos munka volt az egész...mármint hétfőtől érettségi volt én pedig mindig egy nap alatt váltottam meg a világot x'D nem sok logika volt benne. Azonban így is volt egy kis aranyos fűszer a napban Liza lévén :)


Ez a kis csibész volt aki mindenre tojt és hangosan kacagott. Hála neki le tudtam hamar lépni a saját bulimrólx"D Aztán jött az érettségi...Hát nehezebbre volt beharangozva. Érdekes volt. Élveztem. Aztán ... elbúcsúztunk az osztállyal. Jó volt. Most vissza gondolva egy kicsit hiányoznak. Megszoktam őket és tudtam mire számítsak tőlük. Ezek után jött a felvételi. Felvettek a Debreceni Egyetem Szabadbölcsészet szakára. Ezután levágattam a hajam,amit világ életemben annyira elleneztem. Mivel új szakasz kezdődött...És így jutottunk el a következő pontig.A Gólya tábor...Nos az egy részről jó volt másrészről nem. Néhány olyan embert is megismertem akikre józan ésszel tudom,hogy nincsenek rám jó hatással. Komolyan.Ennyi fejfájást kevesen tudnak nekem okozni. Ezek után elkezdődött az egyetem. Meglepően sok tantárgyam van. 10. Úgy hogy nem is volt választható tantárgyam. Az egyetemen sok mindent tapasztaltam....Barátokat szereztem,vesztettem el,drámákat láttam és éltem át. Érdekes volt. Most buktam meg először valamiből...szenvedtem az olvasáson.Megannyi első élmény volt....De mégis elhanyagoltam a blogom..Elhanyagoltam azt amit csinálni akarok. És most is. A tavalyihoz képest kevesebb bejegyzés született szerintem. De majd csekkolom... Ebben az évben még szeretném befejezni egy 6-7 oldalas meglepetésemet...így pár képpel búcsúzok. Nem lett olyan mély mint gondoltam...Mármint a bejegyzés. De...pár dolgot megtanultam ebben az évben.. Légy erős.Tarts ki.Mindig lesz rosszabb.  A makacsság sokszor megéri,hiszen ez vezet el oda,ahová jutni akarsz...Légy önmagad de eközben rejtsd is el minden belső értékedet,hogy azok ne sérüljenek,hiszen azok alkotnak téged. Sírj nevess üvölts vigyázz magadra és azokra akiket szeretsz mert egyszer élsz. Ellenmondások sokasága igaz? De nem baj..mert ez is az élet nevű játékhoz tartozik amit muszáj játszanunk.


















Köszönök mindent! Köszönöm azoknak akik szántak erre időt és erre a blogra...és köszönöm a blognak,hogy itt van. Lehet nem lehet elhinni de sokszor megnyugtatott.Ez lett a végső stabil pont az életemben. Találkozunk jövőre ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése