2014. október 31., péntek

október,halloween,ebay,kutyus,gondolkodás



Jézusom...hogy pereg az idő....Már szombat van...November....21 nap maradt a szalagavatóig.Amúgy nem jött el az ismerősöm így nem tudtam felvetetni a próbát,aminek a drága hatása még mindig basztat.Olyan istenes izomlázam van hogy a napi torna is annyira fáj hogy 10 perc után inkább hagyom a picsába.Mondjuk..ezen a kinézeten nem nagyon van mit javítani x'D
Az októberi hónapból 2hét valami istentelenül rossz volt...Elpártolt tőlem minden szerencse.Ami elromolhatott az elromlott.Hihetetlen rossz volt...kb minden nap majdnem sírtam,de aztán képen vágtam magam hogy "Nem bazdmeg,nem sírsz mert az vér ciki.Amúgy is,az élet kegyetlen,ha ezt nem bírod ki hogy éred az el álmaidat?!" Ezzel szépen szinten tartottam magam.Nem akarok gyenge lenni és elbukni.Talán ez a legnagyobb félelmem.Én nem vagyok....éppen jó ember,vagy normális vagy....bármi ilyesmi.Fura vagyok.Ezt tudom.Sokszor csak fárasztom az embereket....és csak rajtuk ragadok....pedig legszívesebben elküldenének.Ezért is vettem fel azt a szokást hogy várok,várok arra hogy engem keressenek.Mert...akkor csak hiányzom és engem akarnak,nem??Legalábbis remélem.Néha...belefáradok a saját elveimbe és elvárásaimba.Ami picit furi.Hiszen...én állítottam fel őket nem?Azóta a két hét óta bizonytalanabb vagyok mint bármikor.Csak arra várok hogy valaki azt mondja minden rendben lesz,nem kell aggódnod vagy ami jobb hozzám vágja hogy rajtam múlik mihez kezdek,senki máson.Hiányzik egy ölelés vagy egy bátorító kéz szorítás,valami ami lelket és erőt önt belém.Ezért volt érdekes amikor anya úgy döntött hogy egy újabb kutyussal fogjuk gazdagítani a családot,ami lehet benti is.Ez fura mivel eddig kézzel lábbal tiltakozott ellene.
Majdnem megkaptam ezt a kutyust:

De mivel apának nem volt szimpatikus....Nem lett belőle semmi.Van ez így...már megszoktam.A családdal nincs minden rendben.Folyamatos a veszekedés....a hiábavaló veszekedés és egymásnak ugrás.Fura.Nem jó.Ezzel együtt a napok pörögnek,az öcsémmel egyre jobban megértjük a másik álláspontját.Ez mutatja meg nekem hogy a drágám kezd felnőni...elviekben....Mert azért 15 éves és hajlamos....baromságokat csinálni...mint például ez:

Szelfizett a telefonommal amíg kozmetikában dekkoltunk x"D
Kis buta...még rajta hagyta >.<
Ezzel együtt eljött a halloween.Mint minden évben mi szépen faragtunk tököket.Már megszokás jóformán a dió felszedése után.Ilyeneket alkottunk:


Nem egy remekmű egyik sem...de legalább közösen csináljuk.És majd elfelejtettem *nem amúgy* hogy megjött a telefon tokom :3 alig vártam már hogy megjöjjön :D

Szerintem passzol hozzám,meg azért a 450ft-ért tökéletes.Van rajta egy apró hiba,de rámegyek alkoholos filccel és megoldom.Nem szabok magamnak határokat~
Néha...szembe megyek egyes képekkel amelyek vágyakozást indítanak el bennem.Pl:


Vágyom arra hogy valaki mellettem legyen....aztán rájövök hogy az nem nekem való....nem lenne képes senki eltűrni a furcsaságaimmal együtt.Nem értem magam.....Nem értem a miérteket,nem értem miért akarok egy ilyen dolgot......A szerelem fáj...kétélű kard...miért lenne rá szükségem?Miért akarok megsérülni?Mazoista lennék....?Nem hiszem.Fura.Fárasztó.Nem akarok ezen gondolkodni mégis az agyamba vésődött.Bosszantó.Tehát lépjünk is tovább...
Ezt találtam ma a gépemen:

A karikázott nyilazott dolgokat nézzétek.Hát én kb lehidaltam xD hogy kerültek ezek a manga kategóriához?XD No nem baj.Legalább kacagságos.


 Amúgy mostanában ilyen kis szexuális fejjel nyomoluk...picit néznek csak hülyének...vagy nem tudom.Sokszor mondják hogy olyan vagyok mint egy régi fajta baba.És most nem értem hogy olyan hülye vagyok vagy úgy nézek ki vagy úgy akarnak ráncigálni mint egy babát.Komolyan...fogalmazhatnának világosabban is.


Óóó amúgy találtam egy képet amivel boldog Halloween-t szeretnék kívánni :3
Eme szexuális Hófehérke cuppancson titeket :D

Amúgy a kutya projekt nem maradt abban.Ki kellett választanom egy fajtát,amit ajándék gyanánt fognak adni.Én leszűkítettem a bichon bolognese-ra,a yorkie-ra és a csivavára.A csivava nagyon hullatja a szőrét,legalábbis azt mondják így azt hanyagolom....pedig szívem szerint ezt a fajtát választanám.A másik kettő pedig nem hullajtja.Na mármost a yorkie-nál sokszor előfordul a túl tenyésztés,ami egészségtelen kutyusokat eredményez és mivel terrier nagyon aktív.A bichon pedig fehér,bolyhos pici angyalka,aki ugyan úgy energia bomba.Tehát én itt leragadtam,majd az öcsém közölte hogy egy bolognese-t nem vetne meg itthon.Mondom ok,el van döntve gyerek.Ennyi.De azért még nézelődök....biztosra akarok menni a választásnál,mivel Snoo mellé nem engedek akármilyen kutyát.Ő az én hercegem és vigyázni fogok rá és a környezetére.
Na de...szépen...beálmosodtam....fáradt vagyok....megyek...alszok...aszem.




Valami ilyesmit érzek...kiegészítve azzal hogy vagy nem>.< Szóval...megyek...
Bye bye( >3<)>



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése