2014. április 2., szerda

EEEjjj új gépem van :D




Na hejhóóó :D Egy igen jó időszak van mögöttem :D Komolyan rég nem volt egy huzamban ilyen sokáig elviselhető kedvem :D Még most ilyen mosolygós kedvemben vagyok általában~
Képzeljétek el kaptam egy új gépet :3 Olyan boldog voltam hogy azt leírni nem lehet.Megölelgettem mindenkit pedig nem szokásom ><
Így bele gondolva kevés embert szoktam megölelni...Na mendegy :D


Ő itt Tora :3 Egy Asus gépecske :D Egyenlőre tanulok rajta mindent csinálni...de szó szerintxD
Még nagyon új :3 kis cuki,gyors,4ramos azt hiszem.Sok sok dolgot próbáltak elmagyarázni róla.De aztán annyi maradt meg hogy nekem tökéletes gép>-<
De még mindig úgy állok hozzá hogy azt se tudom mi hogy merre hány méter.Kész van a szitu komolyan.Lassacskán majd bele tanulok.Bár egyenlőre alig van rajta valami.
Amúgy a gépekhez a szerencsém...sőt az elektronikához...szinte semmi.Inkább semmi.Nagyon gyökér vagyok hozzá+minden cucc meghal rövid időn belül a kezeim között....Lásd 2havonta kb fülest kell vennemxD Nyem baj,Torára vigyázni fogok :3
Amúgy 3.lettem egy rajz pályázaton,4-est kaptam matekból pedig eddig a kettes szám rendszerben küzdöttemxD Meeg....5-ös töri O.o abból a 3-masok között voltam stabilan.Meg átmentem forgalomból! :D Szóval mikor....hétfőn megyek és csináltatom a képecskét rá 2-3 hétre meg már mehetek ahova akarok vagy csak kocsikázhatok :3 Izgatott vagyok és aalig várom :D
Amúgy vasárnap lesz a szülinapom ~ Szóval amiatt is eléggé fel vagyok spanolva.De néha meg csak beáll az a kataton állapot abból meg senki nem tud kirázni.Most este van és abban vagyok szóóóval érdekes lesz.Komolyan ez a hogy is mondják.....nem szomorú hanem kedvetlen.Beszippant a világom(._.)> 
De hát az embereknek vannak szokásaik,saját világuk ami igényli a figyelmet és arra van hogy elmerüljenek.És ez így van jól~
Mindig lesznek olyanok akik megtalálják a saját gondolatuk,világuk alapjait vagy épp csak egy szilánkját egy másikban.Ezek vezetnek oda hogy érdeklődni kezdünk és reménykedni.
Valakinek ismerős az hogy találkozik valakivel vagy beszélget megismerik egymást aztán felötlik benne hogy:Talán...Talán majd ő végre megért engem.Nála megmerem próbálni hogy picit nyitok?
Ez az érzés egy aprócska késztetés csupán...mégis sokat segíthet.Olyan akár egy dal.Általában rövid 3perc mégis világokat épít,rombol és táplál....de hát pontosan ezért alkotnak...
Eeejj de elkeveredtem~^-^"  De olyan jó hogy itt végre kiadhatom a gondolat meneteket,érzéseket,jóformán a saját lényemet amit próbálok elrejteni jóformán mindenki elől...hogy kihozza belőlem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése