2013. június 4., kedd

Pár vers


Írtam pár verset és gondoltam hamar felrakom hogy ne csak vlogos cucc legyen már zömében ebben a hónapban :) Csak három vers...dee nekem aránylag tetszenek.





Oh én gyönyörű célom
egyetlen egy angyalom.
Mond miért törődsz még velem?
Mikor egyáltalán nem érdemlem…
Fájdalmat okoztam csodás szívednek
biztos lelkedet is meg gyötörtem…
De nem akartalak elengedni
teljesen reménytelennek lenni…
Egyetlen egy mentségem van erre
még pedig az hogy…


                                Sakura virágzás


Játszik a szél a cseresznye virággal.
Bús őszi szél játszik levelek hadával.
Hullik a rózsaszín virág szaporán.
Remélem valaki megállítja az idők folyamán…
Vagy az lenne a sorsa hogy csupaszodjon s száradjon?
Hogy szél csavarja,emberek tépkedjék meg?
Lehet…talán az a sorsa mint a lelkemnek…


                                  Karkötő


Színes cérna fonódik a kezemre
benne vörös,sárga,kék,fekete.
Egy párja van ennek a karkötőnek,
annak is csak az angyal kezén a helye.
Minden színnek meg van a maga jelentősége,
ahogyan annak is hogy miért ő kapta ezt tőlem.

                               Harcos


Egy esélyed van mindenre
Egy esélyed az életre.
Az első és az utolsó lövésed
amit az élet nevű játékban elkövethetsz.
Tele van besúgókkal,csalókkal ez az ócska játék
De így is csak még nagyobb a tét.
Harcolj hiszen harcos vagy itt
Benned hatalmas erő rejlik.
Nálad van a hatalom mi te félékben van
A nép szava és hatalma nagy morajt csap
Harcolj hát a szabadságodért és elveidért,
talán így meg fogod találni életed értelmét.

2 megjegyzés:

  1. http://arnycsapda.blogspot.hu/2013/06/dijak.html
    Egy kis meglepetés :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uh bocsi csak most vettem észre><
      aktuális még?^^"

      Törlés