2013. február 19., kedd

K-Pop



Na hát K-pop az az Koreai Pop.Huh...mit is lehet róla mondani...Eléggé érdekes mert a fiú bandák nagyja az tud teljesíteni...ám a lányok hát mit ne mondjak...eléggééé khm...számomra irritáló a többség.Hmm...mikor is ismerkedtem meg vele?..olyan 2009 felé...(a Shinee Luciferjének a megjelenésétől kezdve így tutibban tudom) Így ugye első banda akivel ismerkedtem az a Shinee volt.Mondjuk rengeteg bandát szeretek ilyen:Shinee,Big Bang,Teen Top,Boyfriend,Nu'est,B.A.P.,Epic High,BTOB,Exo,Super Junior,Beast,Ft island,CN Blue,MBLAQ,B1A4 jujj majdnem kihagytam a TVXQ-t és Jaejoong ugye bár meg rengeteg rengeteg.Lánybanda 2 db van amit ténylegesen szeretek a 2NE1 és a GLAM.Na hát szerintem megéri megismerkedni velük.Mármint a koreai zenével.Egy külön világ komolyan ráadásul még itt magyarban is a fanok egy erős közösséget képeznek és össze tartanak.Persze vannak úgy mond defektesek.Értem arra hogy "ismeri" pl (amit én tapasztaltam) Onewt (Shinee) és ő a felesége facebookon beszélgetnek és aannyira tökéletes és stb. Hát erre az ember mit mondhat? Szegény sík hülye.Az a szép amikor bejelöl rád ír hogy ő az az idol akit imádsz szeret és neki áll perverzkedni.Na már most itt a kedves delikvens mivel rólam volt szó beszívta.Olyan dumát vágtam le neki hogy kihalálozott bevágta hogy ki ő.És az a vicc hogy 13éves kis r*banc volt.Nem akarom sértegetni ezt a korosztályt de sok közöttük a defektes.Vannak azért normálisak is...de én láttam már olyat hogy jajj....Hát mondjuk ez a társadalom hanyatlása de na.Eltértem egy kicsit.Na vissza.A Kpop. Imádom. Dallamos,pörgős némely sírós.Rendesen tud közöttük válogatni az ember.Most azért tértem amúgy ki erre mert kész mv tömkeleg jelent meg.Kezdem is a felsorolást. 
-GLAM I like that
 -Super Junior-M  Break Downal  
-Boyfriend I YAH (még a magyar music chanellen is ment emberek ami nagy szó) 
-Cn Blue I'm Sorry
-B.A.P Rain Sound
-Kim Jaejoong Mine
-Vixx On and On
-Myname Just  that little things
-B.A.P One shot
-Nu'est Hello
-Teen Top I wanna love 
- Shinee Dream Girl
Ezekre figyeltem én fel mert ugye őket hallgatom.Teljesen meg vagyok elégedve.Bár a Teen Topnál annyit tennék hozzá hogy Niel keveset látszott...szinte nem is lehetett látni az arcát,bár a hangját hallatja ami egy picit kárpótol^^
Na akkor linkelgetem a dolgokat meg írok alá egy kis valamit.
Kezdem a Glam-mal.


Nekem tetszik az egész klipp hangulata és a szövege is.Imádom csengő hangom :D én ajánlom.A csajok megadják a módját.http://www.youtube.com/watch?v=iNyLQ0xj64c biztonság kedvéért linket is rakok><

SUPER JUNIOR-M BREAK DOWN

És Suju hát én mikor megláttam a klippet....elámultam.A szöveg a kinézet az egész hangulat...Pont illett a hangulatomhoz ahogy kiadták mert akkor volt tetőponton bennem minden és leestek a maszkjaim...ezt majd akkor fogja megérteni bárki ha meghallgatja a számot>< http://www.youtube.com/watch?v=LHzIfkUBiN8




BOYFRIEND IYAH


Szép szám meg minden de nekem a Janust vagy még annó a Boyfriendet nem übereli.Mondjuk ez az én véleményem.Dallamos és fülbemászó úgy hogy azért megér egy misét><




CN BLUE I'M SORRY 

Hát nekem bejött.Egy szakításról szól így akinek szerelmi bánata van vagy hasonló ajánlom neki.



B.A.P Rain Sound & One Shot 

One Shot

Hát tőlük ez a szám fura volt...A kemény fiúknak van gyengédebb oldala is=) Nekem bejött végül is és a kép világa is egyedi.



One Shot



Stílusilag jobban hasonlít a régebbi számokra de mégis más.Nekem nagyon bejött és egy teljes történetet mesél el.A fiúk azok meg...huh igazi gengszterek :D Én ajánlom~


Kim Jaejoong Mine


Jaejoong...Valami hihetetlen lett.Én imádom.Kicsit rockos ami nekem még plusz pontot jelent és annyira...más és sötét és adja az egész videó klip a sémát.Amúgy ez a pasi valami hihetetlenül szép...



Vixx On and On


Hát a fiúk alkottak.Holdas vagy milyenes na lényeg világ űrös téma meg így az egész dallamos.Jó dallamos szám.A folytonosságról szól és a szerelemről és azt hiszem hogy a fiúk űrlények és fellövik őket vagy mi.De jó szám~


MYNAME JUST THAT LITTLE THINGS

Szerelemről szól ismételten egy "kicsi" szerelemről én csak annyit tudok mondani hogy hallgassátok megéri =)



NU'EST HELLO

Romantikus és szerelmi sok szög és Reeen*-* Bocsánat>< de jó klip szomorkás egy kicsikét de jó.



Teen Top I wanna love


Hát nekem végül is bejött...csak nem sokszor mutatták Nielt...Így nekem hiányos volt na>< de azért jó.Bár néhány helyen kicsit kuszának vélem.


SHINEE DREAM GIRL





Shinee...háát mit ne mondjak én imádoooom.Bár Taeminnie hasonlít Jonghyunra de nem baj.Az egész kegyetlenül jó és dallamos és az álom béli lány.Imádom az álmokat és ohm....Alig tudom nem hallgatni>.< Minho uram isten...meg mindenki...sláger az egész..bár nekem hiányzik a régi Shinee de ez is elmegy sőt jó.De hát felnőttek....felnőttek a fiúk...*törölgeti a szemét és szipog*
Akkor a linkek.


Hát igen...a kpop világa csillogó villogó flitteres néha elcsépelt de alap járaton jó.Azon kívül persze van árny oldala mint a Jpopnak és Rocknak.Néhány kiadó szinte embertelen körülmények között dolgoztat és olyan dolgokra kényszeríti az idolokat hogy az kész.Például az Sm (Shinee,Tvxq,Exo) körülbelül 3-4óra alvás időt hagyott a sztároknak és sokszor nem is fizettek úgy ahogy kellett volna.A Block B is ezért pereli a kiadóját....Hát igen a kihasználás ott is megy magas fokon.De azért csodálatos amiket össze hoznak :) Végül is a kpop néha eléggé....zavaró tud lenni.Mert függőséget okozhat xD na amúgy elhatároztam hogy hetente egy bejegyzés lesz a kpopról jrockról is próbálgatok majd...de ők nem nagyon használják a youtube-t vagyis nem használják ki mint a koreai kiadók szóval jóval nehezebb a szituáció.Na de ennyi voltam mára mert már majdnem éjfél én meg még itt görnyedek a málna szörpömmel meg a mandarinommal>.< 
XoXo Roo-chan








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése