2012. október 19., péntek

I'm Back ~


                                    I'm Back~





Hát vissza tértem nagy kihagyás után^^" Sook minden történt.Majdnem egy hónapot beteg voltam....nem rég gyógyultam  meg>< de már megint...de megyek mert megyek mert vizsga(?)
Nem is tudom már...Áh ez a bejegyzés ilyen kis filozofálásos lesz.Hmm...azt hiszem jót fog tenni.Keezdjük az elején.Ugye azt írtam az előző bejegyzésben hogy lesz ajánló.Na meg is írtam.De nem tetszett.Kitöröltem aztán újra írtam...ismét nem voltam elégedett.Szóval ez így elfelejtődött.Vagyis nem...csak nem tetszik így nem publikálom.Legalábbis addig amíg nem kerül olyan formátumba ami nekem is tűrhető.
Akkoor a történetről pár szó.Azt is folytattam.De nem szimpatizált.Ezért úgy döntöttem hogy külön fejezetet írok ami külön a nyárral meg ilyenekkel foglalkozik.Volt ugye ez nyáron...Az is kész van nagyjából.De az tetszik is csak elakadtam.De igyekszem.És a hétvége alatt rá fogok dolgozni és felteszem.Aztán a fejezetre is rászállok és meg fogom írni hogy tényleg jó legyen.Már meg vannak a terveim.Mármint a folytatáshoz...csak nehéz billentyű végre kapni>< 
Következő téma a suli.Hát igen a kedves köz intézmény mit minden oda látogató a pokol legmélyére kíván.Tanulok annyit mint a nem tudom mi...És még sem érek semmit.Idegel rendesen.Mondjuk előnye hogy minden megvan a kis fejemben.Így több dologhoz hozzá tudok szólni,csak az a gáz hogy a tanárok mindig leszidnak...Igazán jól esik az amúgy.Komolyan.Például tudni illik rólam hogy nyelv vizsgára készülök.Angolból.Megtudta ma az angol tanárom aki nem igazán készít fel rá.Nos ma utolsó órám angol volt.Úgy lekiabált...fülem ketté állt komolyan.Álmosan azt se tudva hol vagyok ülök és az lesz a vége hogy én vagyok az idióta.Mostanában mindig megkapom mondjuk....De valakinek annak is lenni kell.
Az igazat megvallva mostanában a köz érzetem ott lenn van a béka segge alatt.De nem is törődöm vele.Általában.Meg húh...Pasik?Miért vannak úgy őszintén?Annyit lehet velük szívni mint a nem tudom mi....
Mai nap: Egy szóval: borzaszörnyű. Egy és fél órás műsort végig állni (Deák hét) és az egyik osztály társam leájult az énekkari valamiről.Olyan mint 3nagy lépcső fok.És leesett legfelülről.Hatalmasat pukkant beverte a fejét és a mentő vitte el.De már hálelúja jól van....Mindenki ki volt.Rendesen dráma nap volt...Mindenki sírt rítt elvitték a pepsim hogy rám az rossz hatással van.Na mondom:Neem.Ilyet nem játszuuunk.Add visszaa!!Krisztiáán szóólj ráá.
És vissza adtáák*.* Na jó ez kicsit idiótán jött ki de rendesen vicces volt>.<
Meg a vers írás.Bele voltam lendülve egy ideig most pihenek...Rendesen ki vagyok fáradva lelkileg és testileg is.Egyedül a zene az ami visz tovább és a könyvek.Az vigasztal hogy este olvashatok egy kicsit buszon meg hallgathatom a zenét.Persze a barátok is ott vannak...csak az egyik fellépésre gyakorol a másik pasi a harmadik pasit fog a negyedik alkoholizál vagy valami.Volt akinek meg azért nem beszéltem mert olyan boldog volt hogy rendesen megdöbbentem.
Aztán..öh..Álmok.Nos mostanában tök fura álmaim vannakxD Ma is Ahn Daniel rózsaszín tütüben ugrált,kaptam egy Nokia N8-at majd Choi Minho el akarta venni hogy megnézze.Én meg nem engedtem ezért üldözött.Elkapott felvágott a kanapéra és rám ugrott hogy én onnan sehová.Aztán húú...keke semmi rosszra ne gondoljatok ám.Meg volt ott egy cuki kislány...Beteg volt és azt mondta nekem Mami.Nem kicsit ledöbbentem.Mostanában sok ilyen álmom van...vagy megálmodom előre a másnapokat.ÉrdekesxD Mondjuk az ilyeneken már fenn sem akadok.
A Zene:Hát rá vagyok kattanva Yamapire,az U-Kiss-re és a Tohoshinki-re.Meg pár nappal ezelőtt jött ki az új Block B szám.Azóta csak az megy a fejemben.Be rakom ide hát ha valaki szereti.
 Tohoshinkitől a Superstar megy folyamatosan.
U-Kiss-től meg a Tick Tackt meg a Neverland.
Yamapitől...pedig minden ami vanxD
Juujj majdnem elfelejtettem a Kat-tun-t és a Gazette-t meg az Alice Nine-t.Ők is mennek ezerrel>< Tőlük mondjuk minden minden megy.Régi kedvenceim.Apropó régi kedvenc.Miyavinak nem sokára új száma lesz. Linkelem is a teaser-jét.
Személy szerint hiányolom a régi Miyavit de ezt is meghallgatom.Csak..más.
Következő téma amit meg szeretnék említeni Amanda Todd esete.Nos sajnálom a kislányt.Ő is hibás volt persze,de a környezete...lehet még inkább.Nem kellett volna az a viselkedés...nem kellett volna össze verni és kihasználni a testét.Persze sokan mondják hogy szegény meg jajj ez de szörnyű rég nem hallottam ilyen szörnyűséget meg ilyesmi.De sajnálattal kell közölnöm hogy van ennél durvább is.Nem tudom kinek ismerős Furota Junko neve.A 16 éves lányt fiatal fiúk elrabolták és megkínozták.Szenvedései 44 napig tartottak a 45. napon életét vesztette.Minden részletesen le  van írva itt: http://japanfelderito.hu/az-emberiessg-valdi-tragdija/
Szerintem ez az igazán szomorú.Ha valaki elolvasta hallgassa meg a Gazette számot is.
Azt most nem linkelem be mert már nincs kedvem ki keresgetni.Youtube-ba írjátok be hogy The Gazette Taion hun sub.Elhihetitek megéri.A dal szöveg és maga az egész...egyszerűen hihetetlen és más értelmet nyer azután a cikk után.
Nos azt hiszem másra már nem nagyon maradt erőm.De most ígérem meg hogy minden héten fogok jelentkezni. Nos
Bye bye~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése